زمان جاری : جمعه 15 تیر 1403 - 12:39 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





دانلودسی
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 335
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 114
عضویت: 2 /1 /1392
تشکرها : 2
تشکر شده : 1
ساخت ایمیل موقت

یکی از مشکلات کاربران اینترنتی آن است که برای عضویت در بعضی از سایت‌ها ترس دارند که نکند از ایمیل آن‌ها سوء استفاده شود یا اینکه برای دریافت لایسنس های Trial برخی از آنتی ویروس‌ها آدرس ایمیل آن‌ها تکراری شده است! اما در این مقاله به آموزش ساخت ایمیل موقت می‌پردازیم که قطعاً این مشکل شما را رفع خواهد کرد. دلایل زیادی وجود دارد کاربران را تشویق به استفاده از این‌گونه از ایمیل می‌کند که مهم‌ ترین آن‌ها بی نیاز بودن به انجام مراحل عضویت در این نوع سرویس است که به شما توانایی دسترسی یه یک آدرس ایمیل جدید را تنها در چند ثانیه می‌دهد.معمولاً محدوده زمانی استفاده این ایمیل‌ها ۱۰ دقیقه تا چند ساعت می‌باشد که بعد از آن ایمیل ساخته شده توسط شما به صورت خودکار توسط سیستم حذف خواهد شد. سرویس زیادی تا امروز برای ساخت این گونه از حساب پست الکترونیک در اینترنت ایجاد شده‌اند اما در این مقاله به آموزش ساخت ایمیل موقت در هشت سایت معتبر و شناخته شده زیر می‌پردازیم.

 

سرویس minutemail
برای ساخت ایمیل موقت در این سایت کافی است به صفحه اصلی این سرویس مراجعه کنید.این سایت به طور خودکار به شما ایمیل موقت ۱۰ دقیقه ای با امکان تمدید زمان (با کلیک بر روی گزینه ۱۰ more Minutes) می‌دهد که آدرس آن نیز چیزی شبیه به h930843@rtrtr.com است. در پایین صفحه نیز صندوق نامه های دریافتی این ایمیل شما نمایش داده می‌شود تا ایمیل‌هایی که معمولاً شامل لینک فعال سازی حساب و … هستند و به این آدرس موقتی شما ارسال شده‌اند را مشاهده کنید. یکی از ویژگی‌های این سایت امکان دانلود اپلیکیشن آن برای آیپد و آیفون است.

 

سرویس ایمیل Mailinator
یکی از معروف‌ترین سرویس در این زمینه همین سرویس Mailinator است که همانند ۱۰minutemail نیاز به عضویت در آن برای استفاده از ایمیل موقتی خود ندارید تنها کافی است با کلیک بر روی لینک بالا وارد صفحه اصلی این سایت شوید و در کادر Check your Inbox نام مورد نظر خود را بنویسید و بر روی دکمه Go کلیک کنید. به صورت خودکار به صفحه ایمیل خود با آدرسی مثل tarnama@mailinator.com وارد می‌شوید که البته برای دسترسی به صندوق نامه های خود در چند ساعتی که این سرویس از آن‌ها نگهداری می‌کند می‌توانید از آدرس یکتایی مثل tarnama.mailinator.com استفاده کنید. از دیگر امکانات این سرویس می‌توان به ارائه فید و یا همان RSS آخرین ایمیل دریافتی اشاره کرد که با استفاده از یک فید خوان می‌توانید از دریافت ایمیل نیز در این سرویس با خبر شوید. توجه داشته باشید در این سرویس ایمیل شما کاملاً عمومی است و هر کسی می‌تواند نامه های ارسال شده برای شما را بخواند.

 

سایت SpamSpot
SpamSpot را می‌توان ساده ترین سرویس ارائه ایمیل موقت دانست. برای استفاده از این سرویس تنها کافی است با هر نامی که دوست دارید مانند tarnama@spamspot.com در سایت دیگر عضو شوید و یا این ایمیل را به دیگر سرویس‌هایی که قرار است به شما لینک فعال سازی و یا جایزه را به ایمیل شما ارسال کنند بدهید. برای مشاهده ایمیل دریافتی خود کافی است به صفحه اصلی این سرویس مراجعه کنید! بله تمام ایمیل دریافتی در این سرویس در صفحه اصلی آن به ترتیب نمایش داده می‌شوند و هیچ چیز شخصی در آن وجود ندارد پس از استفاده از آدرس ایمیل خود در این سرویس در هنگامی که قرار است اطلاعات محرمانه ای به شما ارسال شود خودداری کنید.

 

سرویس spamfree24
همان طور که از اسم این سرویس نیز مشخص است برای رهایی از اسپم و نامه های تبلیغاتی که ممکن است برای ایمیل ما ارسال شود بهتر است در هنگام عضویت در سایت و سرویس‌هایی که به آن‌ها اعتماد نداریم از این سرویس ساده استفاده کنیم. برای ساخت ایمیل جدید در spamfree24 به صفحه اصلی آن مراجعه کنید و نام مورد نظر خود را در کادر نمایش داده شده وارد کنید. پس از کلیک بر روی دکمه ساخت ایمیل جدید شما به صورت خودکار به صندوق ایمیل دریافتی به آدرس ایمیل خود که چیزی شبیه به tarnama@spamfree24.org است هدایت می‌شوید. در ساعات آینده نیز قبل از اینکه ایمیل شما به طور کلی از بین برود می‌توانید با آدرسی که به شما ارائه می‌شود مانند http://www.spamfree24.org/index.php?search=tarnama و یا استفاده از QR Code نمایش داده شده به صندوق پستی خود از هر برنامه مرورگر وب مانند اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم و … دسترسی داشته باشید.

 

ایمیل موقت TempEmail
TempEmail نیز یکی دیگر از ارائه دهندگان ایمیل موقت است که از هر آدرس ساخته شده توسط شما مانندtarnama@tempemail.net دو هفته نگهداری می‌کند. برای ساخت یک آدرس موقت جدید در TempEmail پس از ورود به سایت رسمی آن بر روی گزینه Create از منوی بالایی کلیک کنید و با وارد کردن نام مورد نظر خود آن را به صورت موقتی ایجاد کنید. همچنین برای چک کردن پیام دریافتی ایمیل در این سرویس می‌توانید از قسمت Check در این سایت با وارد کردم نامی که در ابتدا وارد کردید استفاده کنید.

 

سیستم انتقال آدرس ایمیل Tempo Mail
در هنگام ساخت آدرس ایمیل موقتی در سرویس Tempo Mail شما می‌توانید با استفاده از گزینه های موجود تعیین کنید که ایمیل شما تا چه زمانی قابل استفاده باشد و نامه های ارسال شده به آن از بین نرود که این زمان از ۴ ساعت تا یک ماه قابل تنظیم است. البته توجه داشته باشید شما در این سرویس به صندوق نامه های دریافتی خود دسترسی ندارید و در هنگام ساخت یک آدرس جدید باید آدرس ایمیل اصلی خود را وارد کنید تا نامه های ارسال شده به آدرس مجازی شما مانندlocebyjowydedese@tempomail.fr توسط این سیستم به شما ارسال شوند. در صورتی که از مرورگر وب فایرفاکس و یا گوگل کروم استفاده می‌کنید با نصب افزونه مربوط به این سرویس در مرورگر خود همیشه امکانات آن را به همراه خواهید داشت.

 

سرویس ایمیل موقت Guerrilla Mail
همانند ۱۰minutemail پس از ورود به صفحه اصلی این سرویس به شما آدرس ایمیلی داده می‌شود و در پایین صفحه آخرین ایمیل دریافتی به آدرس نمایش داده شده نیز قابل دسترسی هستند. البته شما می‌توانید از دامنه مختلف موجود در این سرویس و حتی نام دلخواه خود در ابتدای آدرس تخصیص یافته همانند tarnama@guerrillamail.com استفاده کنید. تمامی حساب درGuerrilla Mail بعد از یک ساعت به صورت خودکار بسته می‌شوند پس اگر نیاز به ساعات بیشتری برای استفاده از ایمیل خود در این سرویس دارید بر روی دکمه Extend کلیک کنید. هر بار کلیک بر روی این دکمه یک ساعت به طول عمر صندوق پستی آنلاین شما می‌افزاید.

سرویس ایرانی emeil.ir
آخرین سایتی که در زمینه ساخت ایمیل موقت قصد معرفی آن را به شما داریم در تارنما سایت emeil.ir است که یک سرویس ایرانی و با محیط کاربری فارسی است. این سرویس امکان دریافت ایمیل موقت به صورت تصادفی و یا با تایپ نام مورد نظر وجود دارد. همچنین دامنه مختلفی نیز برای انتخاب وجود دارند که با استفاده از منوی باز شونده قابل انتخاب هستند.

امیدوارم از آموزش ساخت ایمیل موقت بهره کافی را برده باشید. توجه داشته باشید بسیاری از سایت‌ها در هنگامی که رمز عبور حساب خود را در آن‌ها فراموش می‌کنید رمز عبور جدید را به آدرس ایمیل وارد شده توسط شما ارسال می‌کنند پس استفاده از اینگونه از ایمیل‌ها همیشه نیز کارا نمی‌باشد.

منبع: انجمن دانلودسی


امضای کاربر : (By Admin(656w
چهارشنبه 06 آذر 1392 - 16:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

دانلودسی

تماس با ما | ساخت ایمیل موقت | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS