loading...
دانلودسی نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل
آخرین ارسال های انجمن
سلمانی بلوچ بازدید : 933 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (0)

داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای (البته، به همراه ما) باشند. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است. او حاکمی زورگو و مستبد است و می بایست متوقف شود. آجای فردی است، که بازنمی تابد و برای نجات هموطنانش تفنگ به دست می گیرد و وارد جبهه مردمی می شود. حضور واس و شخصیت او در نسخه قبل باعث شده بود، تا بازی زیباتر گردد. در این نسخه سازندگان باز هم همین رویه را تکرار کرده اند و پاگان مین قرار است، این نقش را ایفا کند. او دیوانه بازی است و دیوانگی او از عواملی است، که سازندگان روی آن حساب ویژه ای کرده اند. فردی که لباس صورتی رنگ می پوشد و این کاملا با خشونت و خون ریزی تناقض دارد و این تناقض می تواند در بازی مشخص گردد. او که اصالتی چینی دارد، یک عصیان گر است و خواب و خوراک را از مردم کایرات بریده است، او از قتل و تجاوز واهمه ای ندارد و همه کار می کند، تا به اهداف شومش برسد. داستان بازی کاملا خطی دنبال نمی شود و گیمران مثل نسخه قبل می توانند در بین هر مرحله و ماموریت به خودشان استراحت دهند و کمی در محیط جهان باز بازی به گردش بپردازند.

 

Far Cry 4 PC-SKIDROW

 

|کرک فیکس Far.Cry.4.CrackFix-SKIDROW به پست اضافه شد|

 

 

 

Far Cry 4 pc cover small دانلود بازی Far Cry 4 برای PC

 

 

سلمانی بلوچ بازدید : 339 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی پرطرفدار سم جدی ۱ | Serious sam 1+ کم حجم شده+ کرک شده+ کد تقلب+ تست شده

 

 

سم جدی 1 | Serious sam 1

 

توضیحات بازی : . نخستین نسخه از سری بازی های جذاب سام ماجراجو که با عرضه خود در سال ۲۰۰۱ توانست هیاهوی بسیاری در دنیای بازی های رایانه ای به خصوص اکشن به پا کند، حرکتی رو به سوی انقلابی دیگر در صنعت بازی سازی بود. داستان بازی در رابطه با رویارویی بشر با شیاطین کهکشانی در آینده نزدیک و مکان بازی در کشور مصر در حال رخ دادن است . اوج جذابیت این بازی بی نظیر تا به آن زمان اکشن بسیار جذاب شلیک کننده بازی، گرافیک عالی و داستان ها مبارزات جذاب و پرهیجان و همچنین طنز جالب موجود در بازیست که بازیکن را کاملا مجذوب خود می کند . Serious Sam: The First Encounter در سال ۲۰۰۱ نمره فوق عالی منتقدان نقد بازی دنیا را به دلیل فیلم نامه بسیار زیبا و جذاب، ارزش درونی بسیار و گرافیک عالی اش از آن خود کرد. نسخه های متعددی از این بازی را تا به حال دیده اید به طور مثال نسخه Serious Sam HD The First Encounter نسخه بازسازی شده Serious Sam 1 می باشد که شامل آپدیت در بخش گرافیک، افزایش قدرت گیم پلی و بسیاری از موارد دیگر نیز می باشد. با گذشت زمان و جا افتادن سری بازی های سام ماجراجو، طراحان این بازی به فکر افزایش قدرت گیم پلی و طرح و پیاده سازی گرافیک بهتری بودند و از این رو به انتشار نسخه های متفاوت با کیفیت HD نمودند که با استقبال خوبی مواجه شدند.

منتقدان که داستان بازی را بسیار مبتدی و فقط مبارزه انسان برای مقابله با حملات موجودات ناشناخته به زمین می خواندند، با پیشرفت و استقبال از این سری بازی ها به این نتیجه پی بردند که پیشرفت در قالب داستانی ساده برای یک گیمر بسیار مهیج تر از بازی های معمایی پیچیده است.

سلمانی بلوچ بازدید : 850 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

|بازی استثنایی سم جدی ۲ | Serious Sam 2: The Second Encounter+کم حجم شده+ کرک شده+ کد تقلب+ تست شده|

 

 

سم جدی 2 | Serious Sam 2: The Second Encounter

 

توضیحات بازی : Serious Sam 2: The Second Encounter عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در نوامبر سال ۲۰۱۱ میلادی میباشد. قطعا با نسخه های قبلی سری بازی های سریو سام آشنا هستید.هم اکنون ویرایش دوم این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Croteam ساخته شد. سری قبلی این بازی در سال های ۲۰۰۱ منتشر شد . این در حالی است که استقبال از سری قبلی آن بسیار زیاد بود . شاید به دور از ذهن نباشد که بگوییم سری قبل بازی Serious Sam به یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد . جالب تر آن است که بدانید درست بعد از ۳ سال ، نسخه دوم آن منتشر شده است . داستان این نسخه از بازی برگرفته شده از داستان سری اول میباشد که آیتم های فراوانی به آن افزوده شده است و این در حالی است که گرافیک بازی ، پیشرفت به سزایی داشته است.دشمنان شما ، به سان نسخه های قبلی موجودات ناشناخته هستند.نسخه های قبلی تحت عناوین Serious Sam 1, Serious Sam HD The First Encounter and Second Encounter روانه بازار شد.سری بازی های سام ماجراجو از روزی که عرضه شد علاقه مندان بسیاری را در سطح جهان نصیب خود کرد.شما از همان اول که وارد بازی می شوید متوجه اصل داستان نمی شوید.شما باید راه درازی را پشت سر بگذارید تا دشمنان را نابود کرده و به سر دسته ی آنها برسید.در این راه طولانی شما از مقبره ها , دشت ها و کوهستان های زیادی باید عبور کرده و آیتم های جادویی زیادی را باید به دست بیاورید تا در این راه و رسیدن به غول آخر موفق شوید.

ژانر این بازی اول شخص است و شما با سلاح های متنوعی که در اختیار دارید، به جنگ دشمنان ناشناخته خود می روید. کنترل بازیکن در این بازیهمانند نسخه های قبلی بسیار جالب و به سبک قدیم آن است. موتور گرافیکی بازی با توجه به افزایش توانایی رایانه ها در تحمل پردازش های سنگین، افزایش به سزایی داشته است. اگرچه شما می توانید گرافیک آن را برای انواع دستگاه ها طراحی کنید .

سلمانی بلوچ بازدید : 350 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

سری بازی های Pirates Legend of the Black Buccaneer که تا کنون سه نسخه از آن ساخته شده یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که در سبک اکشن و مبارزه با شمشیر و با حجمی کم طراحی و عرضه شده است. در این بازی شما نقش شخصی به نام Francis Blade را ایفا خواهید کرد. این فرد زمانی که با کشتی خود در حال سفر بود در اثر طوفان وحشتناکی به یک جزیره دور افتاده و مرموزی می افتد که در آن ماجرا های بسیاری انتظار او را می کشند. شما می بایست با استفاده از تنها سلاحی که در دست دارید ( شمشیر ) به جنگ با افرادی که خواهان مرگ شما در آن جزیره می باشند بروید تا با نابود سازی آن ها به گنج بزرگی که در آنجا مخفی شده است دست یابید.

سلمانی بلوچ بازدید : 576 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 gta5

بازی بی نظیر جی تی ای ۵ فشرده شده (۷۱۲ مگابایت) – کرک شده
بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است ، اما در سال ۲۰۱۱ این بازی با تغییرات زیادی ، از جمله ماشین های جدید و سلاح های جدید و محیط کاملا متفاوت بازنگاری شد. نسخه نهایی این بازی که به GTA 5: San Andreas Extreme Edition 2011 شهرت یافته است برای شما عزیزان آماده دانلود قرار داده ایم .

سلمانی بلوچ بازدید : 343 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Subway-Surfers-1.11.0

در subway surfers شما باید از دست پلیس فرار کنید . شما در طول راه می توانید قدرت های مختلفی مانند آهنربا برای جذب سکه و جت پک را بگیرید . در طول مسیر باید سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید آپگرید ها را بخرید . در نسخه جدید شما می توانید برای بازیکن ها لباس بخرید ! شما می توانید شخصیت های مختلف را نیز آزاد کنید .

سلمانی بلوچ بازدید : 251 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me PC-FLT | 7.4GB

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

سلمانی بلوچ بازدید : 408 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (1)

 

 

Dollar Dash

دانلود بازی Dollar Dash برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۳/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55, 4.21 , 4.30
حجم فایل:۴۵۵٫۱۳ MB

بازی Dollar Dash نیز برای پلی استیشن ۳ نیز عرضه شد. این بازی را شرکت Candygun Games را ساخته و شرکت Kalypso Media Digital برای پلی استیشن ۳ منتشر کرده است. شما در بازی دزدان دلار عضو یک تیم سارقین هستید که به بانکها و مراکز دستبرد میزنید و در این بین حتی ممکن است با مامورین درگیر شوید و تیراندازی کنید. به هر حال شما باید بهترین روش سرقت رو با فکر خودتون به اجرا بزارید و سرقت کنید. هر چقدر در زمان کوتاهی این سرقت انجام شود اعتبار و امتیاز شما هم افزایش میابد. بازی Dollar Dash واقعا بازی جذابی می باشد که تا مدت ها شما رو سرگرم خواهد کرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

سلمانی بلوچ بازدید : 1502 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)
 


بازی بی نهایت پرطرفدار جی تی ای ۵  |  GTA 5 + به شدت فشرده شده ,  کرک شده + راهنمای نصب و اجرا

در ادامه ی مطالب

 

 پس از در خواست های مکرر، این بار گمینا مفتخراست بازی استثنایی جی تی ای ۵ ،(GTA 5) ، را برای شما عزیزان آماده کند.  شما عزیزان می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم این بازی پر طرفدار را دانلود بفرمایید. ناگفته نماند که تمامی ورژن های این بازی در این سایت موجود می باشد.

 

بازی جی تی ای 5  |  Gta 5 : San Andreas

 

سلمانی بلوچ بازدید : 558 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)
 
 


جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

توضیحات بازی: داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می پیوندد. شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون ۱۵ ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود...

 

دانلود در ادامه مطلب...

سلمانی بلوچ بازدید : 1123 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)
 


Gta Vice City

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه IV این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . از این رو سایت دانلود کده با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی را به طور مجدد و البته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد .

سلمانی بلوچ بازدید : 228 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)
 

بازی Alien Spidy یک بازی بسیار زیبا محصول Enigma SP ساخت سال ۲۰۱۳ است.داستان بازی پیرامون موجودات فضایی و سفر آنها به سوی کره زمین است.در این بازی شما در نقش Alien Spidy می بایست به منظور جستجو و پیدا کردن دوست خود یعنی Virgi به زمین سفر کنید.هنگام عبور از جو زمین فضاپیما به شکلی ناگهانی دچار آسیب دیدگی شده و شروع به ذوب شدن و شکستن می کند و Alien Spidy از آسمان به این سیاره عجیب و غریب سقوط می کند.او در جنگلی فرود می آید که سراسر آن را غار های بسیار تاریک با موجوداتی ترسناک تشکیل داده اند.او در این دنیا به شدت احساس تنهایی می کند و با چالش های بسیاری از قبیل پیدا کردن دوستش ، مبارزه با دشمنان باور نکردنی ، پیدا کردن تکه های فضا پیما به منظور تعمیر آن و سفر به خانه رو به روست.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

Alien Spidy-FLT | 1.1 GB

 

Spidy Cover دانلود بازی Alien Spidy برای PC

دانلود در ادامه مطلب...

 

سلمانی بلوچ بازدید : 973 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)
 
Nog's Gem Quest – یک بازی بسیار کم حجم و جذاب است.این بازی تلاش و جست و جویی همه جانبه به منظور یافتن جواهرات پنهان تعبیه شده در مراحل مختلف بازی است.در مجموع میبایست در درازای ۵ مرحله ۲۵ نوع مختلف از جواهرات ارزشمند را جمع آوری کنید.پس از جمع آوری و فروش جواهرات می توانید ابزار آلات و همچنین مهارت های خود را تقویت کنید.این بازی در عین سادگی به شدت اعتیاد آور است….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید
 

Nogs Cover دانلود بازی کم حجم Nogs Gem Quest برای PC

دانلود در ادامه مطلب...

سلمانی بلوچ بازدید : 245 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

چهارمین آپدیت بازی زیبای Far Cry 3 رسید! گروه هکر RELOADED جدیدترین آپدیت حال حاضر بازی فار کرای ۳ را که چندی پیش توسط Ubisoft منتشر شده بود، کرک کرد. این آپدیت که از فارس وی دانلود میکنید، شامل بیشترین تغییرات در بازی خواهد بود که در اینجا به آن اشاره شده است.

از رفع بسیاری از باگ ها در حالت مولتی پلیر گرفته تا تصحیح مشکلات در دوربین، اسلحه ها و اضافه شدن یک سری تنظیمات در Options بازی و رفع کرش کردن بازی هنگام اتصال به سرور Ubisoft و تصحیح ویرایشگر نقشه و… . پیشنهاد میکنیم حتما این پچ آپدیت را دانلود و استفاده کنید.

دانلود با لینک مستقیم

سلمانی بلوچ بازدید : 256 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

Dead Space 3-RELOADED | 11 GB

Dead Space 3   PC دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

دانلود +توضیحات در ادامه مطلب...

 

سلمانی بلوچ بازدید : 831 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
 
                     

Spider Man دانلود ریپک بازی Spider Man: Shattered Dimensions v1.0 2010

سال: ۲۰۱۰

بازی PC

توسعه دهنده : Beenox Studios and Griptonite Games

ناشر : Activision

نوع : اکشن | سوم شخص | ۳ بعدی

 

اسپایدر من یا همان مرد عنکبوتی ، در نسخه های گئوناگون خود توانست موفقیت های بسیاری را سبب شود.سازنده بازی Spider-Man: Shattered Dimensions v1.0 کمپانی Beenox Studios and Griptonite Games و ناشر آن کمپانی نام آشنای اکتیویژن میباشد.شرح بازی : یک لباس سیاه از یک جهان دیگر پیتر پارکر را در برمی‌گیرد و باعث تغییراتی در او می‌شود که دشمنان، احساسات و کینه‌های جدیدی برای او می‌آورد.جهان سوم شما را به آینده های دور می بردکه در آن مبارزه با بدی در کلان شهر ها ،در آسمان خراش ها و …. در حال وقوع میباشد.فضای پیرامون ، فرصتی مناسب برای شناخت ۴ مرد عنکبوتی شگفت انگیز میباشد.هر یک از این ۴ مرد عنکبوتی دارای ویژگی های منحصر بفردی میباشد که گیمر را در جایگاه خود منقلب می کند. تا به الان بخش تاریک Spider-Man خیلی جذاب تر بوده و البته خیلی شبیه به Batman: Arkham Asylum کار شده و باید با استفاده از محیط، دشمنان را از پای در بیاورید.


سلمانی بلوچ بازدید : 10350 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (1)

بازی GTA 4 ایرانی

در پست امروز سایت سپید دانلود یکی از بازی های زیبا و پر طرفدار را برایتان آماده دانلود نمودیم. این بازی یعنی GTA 4 در شهر تهران بوده و همراه با ماشین های ایرانی و رادیوی فارسی است.شما نقش یک مجرم را به دنبال میگیرید و باید ماموریت های ویژه را به انجام رسانید. در عوض انجام درست و صحیح ماموریت ها دستمزدی نیز به شما تعلق میگیرد که با آن میتوانید کارهای زیادی انجام دهید. از ویژگی های منحصر به فرد  به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است. جدیدا نسخه Liberty City این بازی انتشار یافته که دارای حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی بسیار قوی می باشد. از این رو سایت سپید دانلود با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی جذاب را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

سلمانی بلوچ بازدید : 877 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

زمانیکه غول بزرگ آمریکایی از لانه ی خود خارج میشود برای شکار آشوب و ناراحتی و رنج برای همه فراهم میشود.این بازی در نوع خیالی بودنش نوعی خاص است و به این بازی نام نگهبان زندان را داده اند و ورژن قبلی این بازی هم فروش خوبی داشت و مسئولین ساخت و ساز این بازی به فکر طراحی ورژن دوم این بازی کردند.شما در این بازی با غوکهای بزرگ آمریکایی همراه خواهید بود و در نوع استراتژیک بودن آن شما را سرگرم خواهد کرد.این بازی علاوه بر قدیمی بودنش گرافیک رازی کننده ای دارد.آهنگها و افکتهای جانوران که از ورژن قبلی آپدیت شده اند هم وقار خاصی به این بازی خواهد بخشید.این بازی البته برای کسانی بهتر هست که به بازیهای خیالی اهمییت بدهند.این بازی به دلیل درخواست کاربران در سایت قرار گرفت.

سلمانی بلوچ بازدید : 823 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

حتما با دیدن این بازی به یاد خاطرات دوران کودکی خود افتادید.بازی ماریو یا Super Mario یکی از بازیهای قدیمی است که ابتدا برای دستگاهای میکرو منتشر شد. اما امروز ما برای شما نسخه کامپیوتری این بازی را تدارک دیده ایم که مسلما هیجان این بازی هنوز وصف ناپذیر است. به خصوص این که برای برخی از شما یادآور دوران کودکیتان است. بازی ماریو ۲۰۱۲  نتیجه ای از ترکیب سوپر ماریو Bros و پورتال ، دو بازی از قبل شناخته شده ، بوده و شما میتوانید از آن لذت ببرید. سوال این جاست که آیا گرافیک، موسیقی، سطوح بازی و دشمنان با قبل تفاوتی دارند؟جواب، بله است. در این بازی میتوانید از اسلحه های موجود در بازی پورتال استفاده کنید. هم چنین این بازی دارای یک حالت تعاونی تا چهار بازیکن است و با مپ ادیتور این بازی قادر خواهید بود نقشه های جدید در این بازی به دلخواه خود ایجاد کنید.این بازی در ادامه برای PC-MAC-LiNUX قابل دریافت است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 460
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 383
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 297
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,233
  • بازدید ماه : 1,233
  • بازدید سال : 82,494
  • بازدید کلی : 611,964
  • کدهای اختصاصی
    دانلودسی
    نرم افزار
    بازی
    عکس
    فیلم

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    تبلیغات
    مهاجرت به استراليا اعتبار ما تضمین آینده شما خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی بازار 24فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی آرین استورخرید اینترنتی فروشگاه تی وی مارکت آموزش آیلتس آموزش زبان انگلیسی خرید شارژ خرید شارژ ایرانسلگالری عکس گالری عکس های بازیگران ایرانی در سال 92 خريد شارژ خرید شارژ ایرانسل فروشگاه اینترنتی خريد شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول