loading...
دانلودسی نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل
آخرین ارسال های انجمن
سلمانی بلوچ بازدید : 224 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

آموزش استفاده ار نرم افزار لاین Line

 

لاین یکی از  نرم افزارهای چت برای سیستم عامل های مختلف می باشد که توانسته در زمان کوتاهی جایگاه خود را در میان نرم افزار های چت تثبیت کند اکنون نرم افزار LINE دارای بیش از 120 میلیون کاربر در بیش از 230 کشور جهان می باشد

سلمانی بلوچ بازدید : 656 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

آموزش استفاده از نرم افزار تانگو tango

 

 از جدیدترین و محبوب ترین نرم افزارهایی مختص تماس از طریق اینترنت که مخاطبین زیادی رو جذب امکانات و ویژگی های خود کرده است . بی شک این برنامه رو می توان رقیب سرسخت اپلکیشن هایی همچون Viber و  Whats Appدانست اما ویژگی امکان مکالمه تصویری، اون رو از میان رقبا یه سر و گردن بالاتر قرار می دهد

سلمانی بلوچ بازدید : 438 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (2)

ترفند تغییر صدا در هنگام مکالمه برای مشترکین ایرانسل

 

 

تغییر صدای فرد در هنگام مکالمه برای گوشی های موبایل عرضه شده است. ایرانسل نیز به تازگی سرویسی را راه اندازی کرده است که به وسیله ی آن می توانید صدای خود را در حین مکالمه تغییر دهید. این قابلیت می تواند برای سرگرمی و شوخی با دوستان مفید واقع گردد. برای نحوه ی دسترسی به این سرویس این ترفند را دنبال نمایید

سلمانی بلوچ بازدید : 230 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نامیده می‏شود را می‏توان به جرات قدرتمندترین و معروف‏ترین نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت دانست. قابلیت‏های متعددی در این برنامه وجود دارد که آن را از هر جهت تبدیل به نرم ‏افزاری کامل کرده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 19 نکته کوچک اما مهم در این برنامه بپردازیم:

1- برای استفاده از IDM در کلیه مرورگرها، در محیط برنامه بر روی Options کلیک کنید. در تب General تیک گزینه چهارم یعنی Use advanced browser integration را بزنید و OK کنید. پس از این کار یک بار Restart کردن سیستم لازم است. سپس می‏توانید در لیست موجود در همین قسمت تیک مرورگرهایی که می‏خواهید با IDM هماهنگ شوند را بزنید.


2- برای دانلود فایل با پسوندی که برای IDM ناشناخته است کلید Ctrl را از روی کیبورد نگاه دارید و بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.


3- در صورتی که می‏خواهید فایلی توسط IDM در مرورگر دانلود نشود، کلید Alt را از روی کیبورد نگاه دارید و بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.


4- در صورتی که می‏خواهید IDM کلا هیچ دانلودی را به صورت اتوماتیک انجام ندهد در محیط برنامه بر روی Options کلیک کنید. به تب File Types بروید و در قسمت اول تمامی فرمت‏های موجود را پاک کنید. یا آن‏هایی که نمی‏خواهید دانلودشان اتوماتیک باشد را پاک کنید.

سلمانی بلوچ بازدید : 371 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)
 

 گام اول برای چت کردن و نامه نگاری با استفاده از سرویس رایگان یاهو ایجاد صندوق پستی می‌باشد. برای این کار پس از وصل شدن به اینترنت به صفحهٔ اصلی یاهو به نشانی Yahoo.com بروید و روی Sign Up (عضو شوید) کلیک نمایید.

 
صفحهٔ جدیدی باز می‌شود و یاهو از شما می‌خواهد که برای عضویت به پرسش‌ها پاسخ دهید و آی دی و رمزی برای خود انتخاب نمایید.
۱- در باره خودتان بگویید Tell us about yourself
نام من My Name:
در خانه‌های مربوطه، نام First name و نام خانوادگی Last name خود را با حروف انگلیسی وارد کنید، بهتر است از نامی مستعار استفاده کنید، و چون در نامه‌هایی که به دوستانتان خواهید نوشت این نام خواهد آمد‌، بهتر است نامی محترم و با کلاس انتخاب شود.
جنسیت Gender :
با کلیک روی چهار گوش آبی رنگ کنار Select One یکی از دو حالت مذکر Male یا مونث Female را انتخاب و روی آن کلیک نمایید.
تاریخ تولد Birthday :
با کلیک روی چهارگوش آبی رنگ کنار Select Month یکی از ماه‌ها را انتخاب و کلیک نمایید. در خانهٔ روز Day یکی از روز‌های ماه را به عدد بنویسید و در قسمت سال Year باید مطابق سال میلادی سال تولد خود را بنویسید و بهتر است سال تولدی بزرگتر از هجده سال را برگزینید.
جایی که زندگی می‌کنم I live in:
البته یاهو کشور شما را تشخیص می‌دهد، اما می‌توانید آنرا عوض نمایید.
کد پستی Postal Code:
کد پستی پنج رقمی خود یا هر عدد پنج رقمی دیگری را وارد کنید. اگر یاهو با اخطاری قرمز رنگ کد پستی شما را نپذیرفت در قسمت جایی که زندگی می‌کنم I live in یکی از کشورهایی که کد پستی ندارند انتخاب کنید مانند Afghanistan یا Aruba یا Iraq
۲- آی دی و رمز عبوری را انتخاب کنید Select an ID and password
 
آی دی و ایمیل یاهو Yahoo! ID and Email:
آی دی ID مخفف Identification به معنای هویت می‌باشد که همراه با علامت @ و عبارت yahoo.com ایمیل شما را تشکیل خواهند داد. در جلوی Yahoo! ID and Email باید کلمه یا عبارتی را انتخاب و وارد کنید که از این پس به عنوان آی دی یا هویت یا شناسه یا نام کاربری و قسمت اصلی ایمیل شما شناخته خواهد شد. کلمه یا عبارت انتخابی شما باید متشکل از حروف انگلیسی و یا حروف همراه اعداد یا علامت آندرلاین «_» و یا یک دات « ‌. » باشد و حتما با یک حرف شروع شود و حروف بدون هیچگونه فاصله از هم نوشته شوند.
تعداد حروف و اعداد و علامات انتخابی باید حداقل چهار و حداکثر ۳۲ عدد باشد. کلمات طولانی تر یا دور از ذهن فورا انتخاب می‌شوند. با کلیک روی علامت Check متوجه می‌شوید که آی دی شما پذیرفته شده است و در غیر این صورت می‌توانید یکی از چند آی دی پیشنهادی یاهو را برگزینید. همچنین با کلیک روی چهارگوش آبی رنگ کنار yahoo.com می‌توانید یکی از ایمیل های جدید یاهو ymail.com یا rocketmail.com که امکان پذیرش آی دی کوتاه و زیبا تر در آنها بیشتر است را برگزینید، گرچه در صورت انتخاب یکی از این دو در هنگام چت کردن باید تمامی عبارت ایمیل را وارد نمایید.
با طی این مرحله شما دارای ایمیلی مانند این example@yahoo.com خواهید شد که با آن می‌توانید برای دوستانتان نامه بفرستید و یا چت کنید. در این مثال example همان آی دی انتخابی شماست.
رمز عبور Password: در انتخاب رمز عبور چند نکته را مد نظر داشته باشید: کلمه یا عبارت انتخابی باید دارای شش الی ۳۲ حرف باشد، فاصله‌ای بین حروف وجود نداشته نباشد، از نام و آی دی تان استفاده نکنید.
رمز عبور نسبت به بزرگی و کوچکی حروف انگلیسی حساس است و اگر از شکل بزرگ حروف استفاده کردید آنرا بیاد داشته باشید؛ کامپیوترتان درحالت انگلیسی نویسی باشد، یا اگر در حالت فارسی باشد در هنگام وارد کردن رمز عبوراین موضوع را مد نظر داشته باشید.
 
برای آنکه رمزی قوی و قابل اطمینان داشته باشید از ترکیبی از حروف و اعداد و علایم و بزرگ و کوچک بودن حروف بهره برید پیشنهاد می‌کنم عبارتی که از یاد نمی‌برید مانند سردرگم را انتخاب ولی آنرا به انگلیسی sardargom بنویسید و بکار برید. یاهو همان جا با تعداد خانه‌های سبز، ایمنی و استحکام رمز عبور را نشان‌تان خواهد داد.
در خانهٔ پایینی این قسمت Re-type Password رمز عبور انتخابی خود را مجددا وارد نمایید.

۳- چنانچه آی دی یا رمز عبورتان از فراموش کردید In case you forget your ID or password
 
ایمیل دیگر Alternate Email: می‌توانید در صورت تمایل و در صورتی که ایمیل دیگری دارید در اینجا آنرا بنویسید تا در هنگام فراموشی، آی دی یا رمز عبورتان به این آدرس پست شود.
پرسش‌های ایمنی Security Question: در هر مرحله یکی از پرسش‌ها را انتخاب کنید و در کادر زیرینش به آن پاسخ دهید. پرسش‌ها فعلا به ترتیب عبارتند از:
پرسش‌های ایمنی شمارهٔ یک:
نام دایی یا عموی عزیزتان، محل اولین دیدار با همسرتان، نام بزرگترین فرزند خواهر یا برادر پدر یا مادرتان، نام یا لقب دوران بچگی‌تان، نام بزرگترین دختر خواهر یا برادر‌تان، نام بزرگترین پسر خواهر یا برادرتان، نام بهترین عمه یا خاله‌تان، محل گذران ماه عسلتان، نوشتن پرسش اختیاری. در صورت انتخاب پرسش اختیاری Type your question here کادر جدیدی بوجود می‌‌آید که باید در جلوی این کادر Specify Your Question پرسش خود و در جلوی Your Answer پاسخ خود را به این پرسش بنویسید.
پرسش‌های ایمنی شمارهٔ دو:
محل گذران تابستان‌ها در کودکیتان، نام خانوادگی آموزگار محبوبتان، نام خانوادگی بهترین دوست دوران کودکی‌تان، محبوب‌ترین غذای دوران کودکی‌تان، نام خانوادگی اولین مدیرتان، نام زایشگاهی که بدنیا آمدید، شمارهٔ پرواز همیشگی‌تان، نام خیابان دوران کودکی و رشدتان، نام تیم ورزشی محبوبتان، نام اولین حیوان دست آموزتان، نام خانوادگی بهترین مرد در جشن عروسی‌تان، نام خانوادگی ساقدوشتان در جشن عروسی‌تان، کتاب مورد علاقه‌تان، نام خانوادگی موسیقیدان محبوبتان، نام خانوادگی شخصیت سینمایی محبوب همهٔ دوران‌هایتان، نوع اولین ماشینتان، نوع اولین موتورسیکلتتان، نویسنده محبوبتان.
پاسخ شما Your Answer: جوابهای دلخواه را به حروف فارسی یا انگلیسی به پرسش‌های انتخابی تان بدهید، پاسخ‌ها باید حداقل دارای چهار حرف باشند و سعی کنید پاسخی بدهید که هرگز آنرا از یاد نمی‌برید تا در صورتی که آی دی یا رمز خود را فراموش کردید با این پاسخ دوباره آن را بدست آورید.

کد نشان داده شده را بدون توجه به بزرگی و کوچکی حروف در خانهٔ جلوی Type the code shown وارد کنید.
 
اگر قادر به تشخص کد نبودید، با کلیک روی نشانهٔ Try a new code می‌توانید کد دیگری را برای وارد کردن انتخاب کنید.
با کلیک روی خانهٔ خالی چهار گوش کنارDo you agree موافقت خود را با شرایط یاهو اعلام نمایید.
سپس روی حسابم را ایجاد کن Creat My Account کلیک نمایید. اگر تمامی موارد را درست پر گرده باشید، یاهو در صفحهٔ جدیدی با نمایش گوشه‌ای از مشخصات شما از جمله ایمیل، روز تولد، پرسش و پاسخ‌های ایمنی به شما تبریک می‌گوید. در غیر این صورت به درخواست یاهو قسمت‌های اشتباه را تصحیح نمایید.
برای اتمام کار در صفحهٔ تبریک Congratulations روی Continue کلیک نمایید.
با قرار دادن نشانگر ماوس روی عبارت Yahoo! Mail در صفحهٔ یاهو پس از لحظاتی پنجرهٔ صندوق پستی نمایان می‌شود و شما ملاحظه می‌کنید نامه ای از سوی یاهو برایتان فرستاده شده است. با کلیک روی Yahoo! Mail وارد صندق پست الکترونیک خود می‌شوید.
 

یاهو در پنجرهٔ کوچکی به شما خیر مقدم می‌گوید و می‌خواهد اطلاعاتی در مورد ایمیل و امکانات آن در اختیارتان قرار دهد. شما می‌توانید با کلیک روی I've used email before این مرحله را رد کنید.

چت در ایمیل:
در صندوق پستی یاهومی‌توانید بدون نیاز به مسنجر به مبادلهٔ سریع پیامها با دوستانتان بپردازید.

از منوی New چت Chat را انتخاب کنید یا روی حرف C در کیبوردتان کلیک کنید.
در جلوی To آی دی یا ایمیل دوستتان را وارد کنید و در قسمت پایین پیامتان را بنویسید و روی Send کلیک کنید و چت نوشتاری را آغاز نمایید.

دانلود: شما می‌توانید در قسمت دانلود‌های یاهو، مرورگر اینترنت اکسپلورر یا فایرفاکس همراه یاهو و یا نوار ابزارToolbar یاهو برای یکی از این دو مرورگر را دانلود نمایید و سریعتر و آسانتر به پست الکترونیک خود دست یابید.
آخرین نسخه یاهو مسنجر را از سایت یاهو و اگر در ایران هستید از سایت FileHppo دانلود کنید.

سلمانی بلوچ بازدید : 242 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 

بهترین روش هک ای دی در سال 91/92 

در این روش نیاز به هیچ گونه تروجان یا مهارتی نیست فقط باید درخواست هک بدهید

اول اینکه داخل ایمیل یاهو خود بروید و وارد قسمت ارسال ایمیل بروید و در قسمت

to:google.haker2013@yahoo.com     و در قسمتی که متن رو باید بنویسید  

اول ای دی خودتان رو وارد کنید و بعد پسوردتان و بعد ای دی قربانی و در اخر کلمه

hak:it و بعد ارسال(send) کنید بعد از 10 دقیقه ای دی و پسورد قربانی برایتان

ارسال میشود        

سلمانی بلوچ بازدید : 238 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 

بدون اسم رفتن به چت روم هااا

خب این کاری نداره میای تو کادر اسمaltرومیگیری میزنی 255 یعنی میشهalt+255بعدaltرو ول میکنی
 

میبینی یه فاصله میفته بزن ورود بدون اسمی.. اینم یکی دیگش:میخوای با اسم یکی بری داخل ولی 


نمیشه ..این راهشه که میگم:اسم طرف رو کپی کن بزار تو کادر اسم بعد alt+255بزن یه فاصله میفته

بزن ورود برو داخل.ولی با اسم مهمونی.. موفق باشین      شیطان   ,

 

سلمانی بلوچ بازدید : 214 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 

رفتن به اتاق های مدیران و ناظران بدون رمز

برا رفتن به اتاقی که رمز داره بهتر این کارا رو بکنی این راهش >>>>:

رو اتاق کلیک راست کنید گزینه اخر یعنی Inspect eLement خب یه صفحه اسکریپت براتون باز

 

میشه که یه خطش ابی شده تو تون خط دنبال این بگردین pwroom خب پیداش که کردین روش

 

کلیک کنید و اینوpw پاک کنید حالا تو همون خط "rooms_not_allowed"رو پیدا کنید و قسمت

Y!D=saied.dragon@yahoo.com 

اخرشو پاک کنید یعنی این قسمت _not_allowedبعد رو اتاق کلیک کنید برید حالشو ببرید

حالا رفتن به اتاق مدیران و ناظران>>>>:

رو اتاق مدیران و ناظران کلیک راست کنید گزینه اخر Inspect eLement بعد یه خطش براتون ابی

میشه تو اون خط دوتا _not_allowed هست جفتشونو پاک کنید و برید تو اتاق مدیران و ناظران

 

 

سلمانی بلوچ بازدید : 273 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 

توسط سایتی که امروز برای شما معرفی میشود میتوانید به هر نقطه از جهان از جمله ایران (تمامی اپراتورهای ایرانی هم پشتیبانی میشوند) که خواسته باشید اس ام اس رایگان ارسال نمایید!

در ابتدا وارد این آدرس شوید و سپس بر روی Sign up در صفحه اصلی کلیک کنید.

untitle-1

اطلاعات مربوطه را پر کنید و در آخر هر دو تیک را بزنید و بر روی دکمه Submit کلیک کنید (توضیح : از لیست کشور ها ایران را انتخاب نموده و شماره موبایل خود را بدون صفر اولیه مانند ****۹۱۵۷۱۲ وارد کنید و بهتر است از شماره های ایرانسل یا تالیا استفاده نکنید)

ایمیلی جهت تایید برای شما ارسال میشود که باید بر روی لینک فعال سازی آن کلیک کنید تا حساب شما فعال گردد.

پس از آنکه حساب شما فعال شد فقط یک مرحله دیگر تا اتمام عضویت باقی مانده است و آن هم تایید شماره تلفن شما است که سایت این کار را توسط ارسال اس ام اس به شما انجام میدهد به این شکل که پس از اینکه وارد حساب خود شدید از منوی بالا بر روی Send sms کلید کنید.

حال شما با یک خطا مواجه میشود مبنی بر این که شماره شما تایید نشده است و برای تایید آن بر روی لینک click here در همان صفحه (در پنجره خطا)

untitled-1

در صفحه بعد یک کد فعال سازی برای شما به موبایلتان ارسال میشود که باید آنرا در صفحه جدید و در بخش Confirm password وارد نمایید (بهتر است شماره تلفنی که وارد کرده اید ایرانسل یا تالیا نباشد)

پس از اینکه کد را وارد کردید حساب شما کاملا فعال میشود و میتوانید به هر شماره ای که بخواهید اس ام اس بدون تبلیغات ارسال کنید (تمامی اپراتورها مانند ایرانسل و تالیا و همراه اول پشتیبانی میشود)

شما در این سایت میتوانید حدود چندین اس ام اس رایگان ارسال کنید و برای اینکه بیشتر بتوانید اس ام اس ارسال کنید باید توسط معرفی دوستان خود به این سایت اعتبار بیشتر کسب کنید.

سلمانی بلوچ بازدید : 177 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
 
 چند وقت پيش يکي از دوستان کد نمايش وضعيت ياهو رو به صورت نوشتاري خواسته بودن. همونطور که مي دونيد وضعيت ياهو رو به طور معمول با شکلک ها نشون ميدن. ولي ما از شکل نوشتاري اون استفاده کرديم. شما هم مي تونيد با کد زير وضعيت خودتون رو در ياهو به شکل نوشتاري نشون بدين. فقط کد رو يه تغييراتي بدين که اونا رو به فارسي تو کد مشخص کردم. بايد تو 2 جاي کد ID ياهو خودتون رو وارد کنيد. این یه نمونه از این کد هست :
 
  آنلاین هستم ، پی ام بدید
  آفلاین هستم ، آف بذارید

سلمانی بلوچ بازدید : 243 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
 

برای جلوگیری از DC شدن باید به این دستورات عمل کنید:

WIN 98 & ME:

Contorol Panel----> Modem----> General----> Properties----> Connection----> Advanced

سپس در قسمت Extra Seting عبارت S10=50 را تایپ کنید.

WIN XP:

Contorol Panel----> Phone and modem option----> Modem----> Properties----> Advanced

سپس همان عبارت را تایپ کنید.

سلمانی بلوچ بازدید : 358 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
 
 

خوب اين مطلبيه كه به درد همه وبلاگنويسان و سايت داران ميخوره . يا حتي بگم براي موفق بودن يك وبلاگ يا سايت ضروريه كه اون سايت در موتور جستجو گر ثبت باشه تا در هنگام جستجوي كاربران ، مطالب سايت رديف بشه كه اين امر يكي از مهمترين دلايل افزايش آمار بازديده .مخصوصا در مورد وبلاگ نويس ها كه بسيار مايلند كه آمار بازديد خود رو افزايش بدن . مسلما مشخصه كه وقتي يك وبلاگ در موتورهاي جستجو گر ثبت نيست ، تنها راه ورود و آشنا شدن با اون وبلاگ لينكهاييست كه در بقيه ي جاها به اون داده شده يا اينكه يه نفر از بازديدكنندگان دائمي اون باشه .با اين وضع بعيده كه آمار وبلاگ از 200 بازديد در روز بيشتر شه .

ولي با ثبت وبلاگ در موتورهاي جستجو ( كه معروفترين اونها MSN ،Yahoo ، Google هستن  ) آمار بازديد چندين برابر بيشتر ميشه .

براي ثبت آدرس وبلاگ خود در موتور جستجوي گوگل ابتدا به آدرس زير بريد :

http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

سپس در قسمت Url آدرس سايت يا وبلاگ خود  و در قسمت Comment يه توضيح مختصر از سايتتون رو  بنويسيد . كدعكس رو هم وارد كنيد و Add Url رو كليك كنيد . آدرس شما هم اكنون ثبت شد ولي يكي دو ماهي طول ميكشه تا وارد موتور بشه . 

براي ثبت آدرس وبلاگ خود در موتور جستجوي ياهو ابتدا به آدرس زير بريد :

http://submit.search.yahoo.com/free/request

 

سپس با آيدي ياهوي خود وارد شويد . در صفحه ي بعد در قسمت Enter the Url for your Page آدرس وبلاگ يا سايت خود را وارد كرده و اينتر بزنيد .

براي ثبت آدرس وبلاگ خود در موتور جستجوي MSN ابتدا به آدرس زير بريد :

http://beta.search.msn.com/docs/submit.aspx

 

 در مكان مشخص كدعكس رو وارد كنيد و در قسمت Type the URL of your homepage آدرس وبلاگ يا سايت خود را وارد كرده و Submit Url را كليك كنيد .

 توجه داشته باشيد كه پس از وارد كردن Url شما در اين موتورها مدتي طول ميكشه تا آدرس شما در موتور ثبت بشه .

سلمانی بلوچ بازدید : 201 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
 
شايد تا حالا به فکر راهي بوديد که کامپيوترتون رو راحت تر از آنچه متداوله در حالت Lock قرار بديد. اين کار بسيار ساده است و با طي کردن مراحل زير شما ميتونيد يک Icon به دسکتاپ يا Quick Launch اضافه کنيد که با يک ضربه ماوس بر روي آن سيستم شما در حالت Lock قرار ميگيره.


1. بر روي صفحه نمايش خود
Right-Click کنيد و از Shortcut ، New
را انتخاب کنيد.
2. در پنجرهاي که ظاهر شده در قسمت
Type the location of the item فرمان زير رو بنويسيد:
rundll32.exe user32.dll,LockWorkStation user32.dll,LockWorkStation

3- بر روی
Next کلیک کنید و و نام Shortcut رو وارد کنيد و کليد Finish رو بزنيد.
سلمانی بلوچ بازدید : 416 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
 

ممکن است شما هم گاهی مشغول کار با کامپیوتر بوده اید که ناگهان برق می رود و کار شما نیمه کاره میماند.حتی ممکن است بر روی یک پروژه ی مهم کار می کردید و اطلاعات را ذخیره نکرده بودید اما با این اتفاق تمامی زحمات شما از دست میرود.پس باید چاره ای بیندیشید!در این روش قصد داریم به شما ترفندی را معرفی کنیم که با استفاده از ان می توانید بدون خریداری دستگاه خاصی کاری کنید که دستگاه شما خاموش نشود!!

روی دسکتاپ یا صفحه ی اصلی راست کلیک کنید .سپس گزینه ی اخر یعنی Properties را انتخاب کنید.بعد به قسمت Setting می رویم.و بعد به گزینه Advanced مراجعه کنید.بعد به Adaptar می رویم و Properties را می زنیم.سپس به Rescoures می رویم و Memory Range را انتخاب می کنیم و بعد ok میکنیم.

حالا اگر برق رفت کامپیوتر شما خاموش نمی شود .میتوانید با زدن فیوز امتحان کنید.(لازم به ذکر است ممکن است این ترفند بر روی بعضی دستگاه ها جواب ندهد.)

سلمانی بلوچ بازدید : 284 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
 
 

چگونه يك قسمت از يك سند رو كه از چند لايه تشكيل شده كپي كنيم :

 

وقتي منطقه اي از يك سند رو انتخاب كنيد و براي انجام عمل كپي كليدهاي Ctrl+C رو فشار دهيد اون منطقه تنها از لايه انتخابي كپي مي شه . اما اگه شما بخوايد از تمام اجزاي لايه ها در اون قسمت در يك لايه جديد كپي داشته باشيد مي تونيد با افزودن كليد Shift به كليدهاي Ctrl+C اين كار رو انجام بديد.

 

اسناد خود رو در كنار هم مشاهده كنيد :

وقتي تعدادي سند رو باز مي كنيد فوتوشاپ اونا رو به صورت جلوي هم نمايش مي ده. يعني تصاوير يكي پس از ديگري در جلوي هم باز مي شن كه اين روش Cascading هستش. اما اگه بخوايد تصاوير باز شده خود رو كنار هم قرار بديد كافيه از منوي Windows منوي Documents رو باز كرده و گزينه Tile رو انتخاب كنيد .

حالت ارائه طرح به مشتري در فوتوشاپ :

زمان اون فرا رسيده كه طرح نهايي خود رو به مشتري نشان بديد اما دوست نداريد مشتري بدونه كه شما با فوتوشاپ كار كرديد . دليل اين امر اينه كه مشتري بلافاصله ميگه: (( با فوتوشاپ كار مي كنيد ؟ همسايه من هم اين برنامه رو داره )) و معناي اين حرف اينه كه پس همسايه من هم مي تونه اين طرح رو بدون صرف هزينه برام انجام بده. براي اينكه بتونيد از حالت ارائه تصوير در فوتوشاپ بهره بگيريد مي تونيد كليد F رو در صفحه كليد دو بار فشار داده و يك بار كليد Tab رو بزنيد . مشاهده مي كنيد كه دور طرح رو زمينه اي سياه پوشانده و منوها حذف شده اند.

رفت و آمد بين اسناد :

اگه با بيش از يك سند كار مي كنيد مي تونيد با فشردن كليدهاي Ctrl+Tab بين اسناد رفت و آمد كنيد .

مشاهده لايه فعال و مخفي كردن بقيه لايه ها :

اگه سند چند لايه اي داريد مي تونيد تنها لايه اي رو كه روي اون كار مي كنيد مشاهده كنيد . اين كار رو مي تونيد با فشار كليد Alt و كليك روي آيكن چشم در پالت Layers لايه مورد نظر انجام بديد . براي مشاهده مجدد تمامي لايه ها اين كار رو دوباره تكرار كنيد .

ايجاد انتخابهاي دايره شكل :

زماني كه يك دايره رسم مي كنيد فوتوشاپ دايره رو به طور پيش فرض از نقطه اي كه كليك مي كنيد رسم مي كنه. شما مي تونيد با نگه داشتن كليد Alt در زمان رسم دايره ، دايره رو از مركز رسم نمائيد . اگه مي خوايد دايره شما كاملا گرد باشه مي تونيد از كليد Shift استفاده كنيد .

حذف راهنماهاي خط كشي :

اگه در طرحتان ده ها راهنما براي خط كشي داريد و اكنون قصد حذف كردن اونارو داريد لازم نيست اونا رو يكي يكي به بيرون از محيط سند درگ كنيد ، بلكه مي تونيد از منوي View گزينه Clear Guides رو انتخاب كنيد .

تغيير تنظيمات Quick Mask :

اگه مي خوايد رنگ قرمز در محيط Quick Mask محل انتخاب شما باشه يا اگه مي خوايد از رنگ ديگري براي محيط Quick Mask استفاده كنيد كافيه بر روي آيكني كه توسط اون وارد اين محيط مي شيد دابل كليك كنيد .

حركت لايه انتخابي در بين لايه ها :

با استفاده از كليد ]+Ctrl مي تونيد لايه انتخابي خود رو به زير لايه زيرين خود انتقال بديد و با كليد [+Ctrl مي تونيد لايه انتخابي رو به بالاي لايه هاي بالايي انتقال بديد .

مخفي كردن حالت انتخاب :

براي اين كار كافيه پس از انجام عمل انتخاب كليدهاي Ctrl+H رو بفشاريد . در اين حالت انتخاب شما حذف نمي شه بلكه تنها از ديد پنهان مي شه و با هر بار نگه داشتن كليد موس بر روي اون يا درگ كردن اون دوباره ظاهر مي شه.

خلاص شدن از پيكسل هاي لبه اي سياه يا سفيد :

اگه روي تصويري با تركيبي از عكس هاي مختلف كار مي كنيد و تصويري رو به اون اضافه مي كنيد كه داراي زمينه سفيد يا سياه بوده احتمالا لبه هاي اون داراي پيكسل هاي سفيد يا سياه هستش. براي خلاص شدن از اين پيكسل ها از منوي Layer گزينه Matting و سپس بسته به رنگ مورد نظر يكي از گزينه هاي Remove White Matte يا Remove Black Matte رو انتخاب كنيد .

RGB و CMYK رو همزمان ببينيد :

اگه در حال كار روي يك سند RGB هستيد و مي دونيد كه تصوير به منظور چاپ در آخر به حالت CMYK در خواهد آمد ، براي مشاهده تصوير نهايي در حالت CMYK و مقايسه اون با سند RGB فعلي مي تونيد از منوي Windows گزينه Document و سپس New Windows رو انتخاب كنيد . با اين كار يك نماي ديگر از سند موجود باز مي شه. به سند اصلي خود برگرديد و به كار خود ادامه بديد . مشاهده مي كنيد كه آنچه انجام مي ديد روي سند CMYK شده نيز اعمال مي شه.

راهنما ي خط كشي رو در محل دلخواه خود قرار بديد :

اگه محل دقيقي رو كه مي خوايد خطوط راهنما رو روي اونا قرار بديد مي دونيد ،مي تونيد با استفاده از منوي View و گزينه New Guide و وارد كردن محل قرارگيري اونها در كادر محاوره اين خطوط رو در محل دقيق خود قرار بديد .

برگرداندن آخرين انتخاب :

اگه انتخابي انجام داده ايد و سپس از انتخاب خارج شده ايد و حالا پس از انجام يك سري عمليات متوجه شده ايد كه به انتخاب خود نياز داريد ، در صورتي كه انتخاب ديگري پس از اون انجام نداده باشيد مي تونيد با انتخاب Reselect از منوي Select آخرين انتخاب خود رو ظاهر كنيد .

توليد كپي ها :

زماني كه دكمه يا زبانه يا هر چيز ديگري به وجود آورديد مي تونيد به سرعت اون رو كپي كرده و به تعداد زياد تكثير كنيد . ابتدا كليد Ctrl رو نگه داريد و سپس روي لايه اي كه مي خوايد اون رو كپي كنيد كليك نمائيد . ( اين كار انتخابي پيرامون هر آنچه در لايه است ايجاد مي كنه.) ، سپس Alt+Ctrl رو نگه داريد و هر تعدادي كه مي خوايد درگ كنيد .

سريعترين راه از پيوند خارج كردن لايه ها :

اگه تعداد زيادي از لايه ها رو به هم پيوند( Link ) كرده ايد و مي خوايد سريعا اونا رو از حالت پيوند خارج كنيد فقط كافيه كليد Alt رو نگه داريد و مستقيما روي آيكن قلموي كوچك در دومين ستون كنار لايه فعال كليك كنيد . اين كار بلافاصله تمام لايه هاي متصل شده به لايه مذبور رو از حالت پيوند خارج مي كنه.

برگشت به حالت هاي پيش فرض فوتوشاپ :

احساس مي كنيد كه مي خواهيد تمام تنظيمات فوتوشاپ به حالتي كه Adobe در ابتدا تنظيم كرده بود برگردد ؟ Shift+Alt+Ctrl رو نگه داريد و سپس فوتوشاپ رو ببنديد . يك كادر محاوره از شما مي پرسه كه آيا مي خوايد تنظيمات فوتوشاپ به صورت پيش فرض برگرده .

چطور متن هاي كوچك خود رو بسازيم تا در وب واضح باشند :

اين امكان كه Anti-Aliasing هست در نوار Options ابزار تايپ قرار داره كه با دو عدد حرف a در كار يكديگر نشان داده شده و حالت پيش فرض اون بر روي گزينه Sharp است . شما مي تونيد با تغيير اين گزينه ها فونت كوچك خود رو واضح تر كنيد .

ترسيم خطوط مستقيم :

اگه در ترسيم خطوط مستقيم با ابزارهاي فوتوشاپ مشكل داريد در هنگام رسم اين خطوط كليد Shift رو نگه داريد .

خط راهنماي خط كشي رو تغيير جهت بدهيد :

اگه يك خط راهنماي خط كشي افقي داريد و مي خواهيد سريعا اون رو تبديل به يك خط راهنماي عمودي نمائيد كافيه كليد Alt رو نگه داشته و بر روي خط راهنما كليك كنيد .

ايجاد لايه جديد در زير لايه انتخابي :

كافيه هنگام كليد بر روي آيكن New Layer،كليد Ctrl رو نگه داريد .

حذف لكه ها يا خراش هاي تصوير :

اگه تصويري داريد كه سطح اون داراي لكه ، نقاط يا خراشهايي است يك ترفند كوچولو براي حذف اونا وجود داره . روي ابزار Blur كليك كنيد. در نوار Options ميزان Opacity ابزار رو روي 20 % تنظيم و حالت Blend رو به Lighten تغيير بديد و شروع به نقاشي روي خراش ها كنيد . پس از چند ضربه متوجه مي شيد كه خراش ها به تدريج ناپديد ميشن .

ادغام لايه هاي مرئي در يك حركت :

براي اين كار كافيه كليد هاي Ctrl+Shift+E رو همزمان فشار بديد .

 

گردش روي تصوير :

در حالت Full Screen براي پرش به بالاي تصوير كليد PageUp و براي پرش به پائين تصوير كليد PageDown رو فشار بديد . براي پرش به سمت چپ تصوير كليد Ctrl+PageUP و براي پرش به سمت راست تصوير كليد Ctrl+PageDown رو فشار بديد . براي پرش به گوشه بالاي سمت چپ كليد Home و براي پرش به گوشه پائين سمت راست كليد End رو فشار بديد .

كنترل Tracking :

Tracking عبارت است از فضاي بين يك گروه از حروف يا كلمات . براي تنگ كردن اين فاصله به صورت بصري ( نه به صورت عددي ) يعني حذف فاصله بين يك گروه از حروف ، ابزار Type رو برداريد و متن رو هايلايت كنيد و سپس كليد جهت چپ + Alt رو براي كم كردن فاصله و كليد جهت راست + Alt رو براي اضافه كردن اين فاصله فشار بديد .
( از کتاب ترفندهای فوتوشاپ)

سلمانی بلوچ بازدید : 258 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
 

ممکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که بر اثر اشتباهی CD تان بسوزد ، در این صورت ممکن است سی دی را بشکنید و یا دور بندازید! اما دست نگه دارید ، قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید از این سی دی سوخته استفاده کنید و بر روی آن اطلاعات بریزید.
 
 
 
بدین منظور شما نیاز به نسخه 6 به بالاتر نرم افزار Nero معروف دارید.
 
سی دی سوخته خود را در رایتر قرار بدهید حال نحوه رایت را دو باره DATA انتخاب کنید و فایلهایی را که قرار هست رایت کنید را مجددا ADD کنید.
 
در این حالت رایتر از شما سی دی سوخته را قبول می کند و لازم نیست سی دی خام درون رایتر قرار بدهید.
 
دقت کنید که حتما قبل از ADD کردن فایلها باید بدانید که چه مقدار فضای خالی در سی دی سوخته دارید . اینرا باید از میزان پر بودن حلقه پشت CD حدس بزنیند و اگر بیشتر از حجم باقیمانده نخواهید رایت کنید یعنی اینکه این CD دیگه فقط به درد رایت فایلهای کوچیکتر میخورد.
 
و نکته دیگه این که سی دی را باید خود NERO سوزانده باشد نه برنامه ای ديگر.
 
در پایان هم اینکه برای CD های Video و Audio سوخته احتمالا جواب نخواهد داد

سلمانی بلوچ بازدید : 211 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
 

شما می توانید در محیط ویندوز XP بدون هیچ نرم افزاری، فونت های زیبایی را برای خود طراحی کنید. این برنامه که مانند بسیاری از برنامه های ویندوز در آن مخفی شده است را می توان خود از منوی Run اجرا کنید.
 
 
از منوی Start گزینه Run را برگزینید و سپس با تایپ این کلمه Eudcedit ، برنامه را اجرا کنید.
 
در پنجره ابتدایی ،‌ دکمه OK را بزنید. حال در محیط Edit به طراحی و ویرایش کاراکتر موردنظرتان بپردازید.
 
بعد از آنکه کار طراحی کاراکتر جدید به اتمام رسید، با انتخاب گزینه Save Character از منوی Edit، آنرا ذخیره کنید.
 
 
خوب این برنامه تنها فونت های شما را طراحی می کند اما جهت استفاده از این فونت ها، شما باید از منوی Start ، گزینه All Programs و سپس Accessories و System Tools و در آخر Character Map را کلیک کنید. پس از انتخاب گزینه AllFont Private Characters از لیست فونت ها، همه کاراکتر هایی را که قبلا طراحی کرده اید ، در جدول وسط صفحه نمایان می شود.حال روی کاراکتر های مورد نظرتان دو بار کلیک کرده و پس از انتقال آنها به قسمت Character To Copy ،‌ دکمه Copy را کلیک کرده و سپس آنها را در محیط مورد نظرتان مانند Word ، Paste کنید

سلمانی بلوچ بازدید : 217 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

. اگر سيستم در حال شماره گيري باشد و دوباره شماره گيري نماييد اين خطا نمايش داده مي شود .

601 . راه انداز Port بي اعتبار مي باشد .

602 . Port هم اكنون باز مي باشد براي بسته شدن آن بايد كامپيوتر را مجددا راه اندازي نمود.

603 . بافر شماره گيري بيش از حد كوچك است .

604 . اطلاعات نادرستي مشخص شده است .

605 . نمي تواند اطلاعات Port را تعيين كند .

606 . Port شناسايي نمي شود .

607 . ثبت وقايع مربوط به مودم بي اعتبار مي باشد .

608 . راه انداز مودم نصب نشده است .

609 . نوع راه انداز مودم شناسايي نشده است .

610 . بافر ندارد .

۶۱۱ اطلاعات مسير يابي غير قابل دسترس مي باشد .

612 . مسير درست را نمي تواند پيدا نمايد .

613 . فشرده سازي بي اعتباري انتخاب شده است .

614 . سرريزي بافر .

615 . Port پيدا نشده است .

616 . يك درخواست ناهمزمان در جريان مي باشد .

617 .Port يا دستگاه هم اكنون قطع مي باشد .

618 . Port باز نمي شود. ( وقتي رخ مي دهد كه يك برنامه از Port استفاده كند ).

619 . Port قطع مي باشد (وقتي رخ مي دهد كه يك برنامه از Port استفاده كند).

620 . هيچ نقطه پاياني وجود ندارد .

621 . نمي تواند فايل دفتر راهنماي تلفن را باز نمايد .

622 . فايل دفتر تلفن را نمي تواند بارگذاري نمايد .

623 . نمي تواند ورودي دفتر راهنماي تلفن را بيابد .

624 . نمي توان روي فايل دفتر راهنماي تلفن نوشت .

625 . اطلاعات بي اساسي در دفتر راهنماي تلفن مشاهده مي شود .

626 . رشته را نمي تواند بارگذاري كند .

627 . كليد را نمي تواند بيابد .

628 . Port قطع شد .

629 . Port بوسيله دستگاه راه دور قطع مي شود. (درست نبودن راه انداز مودم با برنامه ارتباطي).

630 . Port به دليل از كارافتادگي سخت افزار قطع مي شود .

631 . Port توسط كاربر قطع شد .

632 . اندازه ساختار داده اشتباه مي باشد .

633 . Port هم اكنون مورد استفاده مي باشد و براي Remote Access Dial-up پيكر بندي نشده است (راه انداز درستي بر روي مودم شناخته نشده است) .

634 . نمي تواند كامپيوتر شما را روي شبكه راه دور ثبت نمايد .

635 . خطا مشخص نشده است .

636 . دستگاه اشتباهي به Port بسته شده است .

637 . رشته ( string ) نمي تواند تغيير يابد .

638 . زمان درخواست به پايان رسيده است .

639 . شبكه ناهمزمان قابل دسترس نيست .

640 . خطاي NetBIOS رخ داده است .

641 . سرور نمي تواند منابع NetBIOS مورد نياز براي پشتيباني سرويس گيرنده را بدهد .

642 . يكي از اسامي NetBIOS شما هم اكنون روي شبكه راه دور ثبت مي گردد ، ( دو كامپيوتر مي خواهند با يك اسم وارد شوند ) .

643 .Dial-up adaptor در قسمت network ويندوز وجود ندارد .

644 . شما popus پيغام شبكه را دريافت نخواهيد كرد .

645 . Authentication داخلي اشكال پيدا كرده است.

646 . حساب در اين موقع روز امكان log on وجود ندارد .

647 . حساب قطع مي باشد .

648 . اعتبار password تمام شده است .

649 . حساب اجازه Remote Access را ( دستيابي راه دور ) را ندارد . ( به نام و كلمه عبور اجازه dial-up داده نشده است ) .

650 . سرور Remote Access ( دستيابي راه دور ) پاسخ نمي دهد .

651 . مودم شما ( يا ساير دستگاههاي اتصال دهنده ) خطايي را گزارش كرده است . ( خطا از طرف مودم بوده است ) .

652 . پاسخ نا مشخصي از دستگاه دريافت مي گردد .

653 . Macro (دستورالعمل كلان). ماكرو خواسته شده توسط راه انداز در ليست فايل .INF موجود نمي باشد .

654 . يك فرمان يا يك پاسخ در قسمت .INF دستگاه به يك ماكرو نامشخص اشاره مي نمايد .

655 . دستور العمل (پيغام) در قسمت فايل .INF دستگاه مشاهده نمي شود .

656 . دستورالعمل (ماكرو) (default off) در فايل .INF دستگاه شامل يك دستور العمل نامشخص مي باشد .

657 . فايل .INF دستگاه نمي تواند باز شود .

658 . اسم دستگاه در فايل .INF دستگاه يا در فايل .INI رسانه بيش از حد طولاني مي باشد .

659 . فايل .INI رسانه به نام ناشناخته يك دستگاه اشاره مي نمايد .

660 . فايل .INI رسانه براي اين فرمان پاسخي را ندارد .

661 . فايل .INF دستگاه فرمان را از دست داده است .

662 . تلاش براي قرار دادن يك ماكرو ليست نشده در قسمت فايل .INF صورت نگرفته است.

663 . فايل .INI رسانه به نوع ناشناخته يك دستگاه اشاره مي نمايد .

664 . نمي تواند به حافظه اختصاص دهد .

665 . Port براي Remote Access (دستيابي راه دور) پيكر بندي نشده است.

666 . مودم شما (ياساير دستگاههاي اتصال دهنده) در حال حاضر كار نمي كنند .

667 . فايل .INI رسانه را نمي تواند بخواند .

668 . اتصال از بين رفته است .

669 . پارامتر به كار برده شده در فايل .INI رسانه بي اعتبار مي باشد .

670 . نمي تواند نام بخش را از روي فايل .INI رسانه بخواند .

671 . نمي تواند نوع دستگاه را از روي فايل .INI رسانه بخواند .

672 . نمي تواند نام دستگاه را از روي فايل .INI رسانه بخواند .

673 . نمي تواند كاربر را از روي فايل .INI رسانه بخواند .

674 . نمي تواند بيشترين حد اتصال BPS را از روي فايل .INI رسانه بخواند .

675 . نمي تواند بيشترين حد BPS حامل را از روي فايل .INI رسانه بخواند .

676 . خط اشغال مي باشد .

677 . شخص به جاي مودم پاسخ مي دهد .

678 . پاسخي وجود ندارد .

679 . نمي تواند عامل را پيدا نمايد .

680 . خط تلفن وصل نيست .

681 . يك خطاي كلي توسط دستگاه گزارش مي شود .

682 . Writing section name دچار مشكل مي باشد .

683 . Writing device type با مشكل روبرو شده است .

684writing device name .684 با مشكل روبرو مي باشد .

685 . Writing maxconnectbps مشكل دارد .

686 . Writing maxcarrierBPS دچار مشكل مي باشد .

687 . Writing usage با مشكل مواجه است .

688 . Writing default off دچار مشكل مي باشد .

689 . Reading default off با مشكل مواجه است .

690 . فايل INI خالي ست .

691 . دسترسي صورت نمي پذيرد زيرا نام و كلمه عبور روي دامين بي اعتبار مي باشد

692 . سخت افزار در درگاه يا دستگاه متصل شده از كار افتاده است .

693 . Binary macro با مشكل مواجه مي باشد .

694 . خطاي DCB يافت نشد .

695 . ماشين هاي گفتگو آماده نيستند .

696 . راه اندازي ماشين هاي گفتگو با مشكل روبرو مي باشد .

697 . Partial response looping با مشكل روبرو مي باشد .

698 . پاسخ نام كليدي در فايل INF . دستگاه ، در فرمت مورد نظر نمي باشد .

699 . پاسخ دستگاه باعث سر ريزي بافر شده است .

700 . فرمان متصل به فايل INF . دستگاه بيش از حد طولاني مي باشد .

701 . دستگاه به يك ميزان BPS پشتيباني نشده توسط گرداننده com تغيير مي يابد .

702 . پاسخ دستگاه دريافت مي گردد زماني كه هيچكس انتظار ندارد .

703 . در فعاليت كنوني مشكلي ايجاد شده است .

704 . شماره اشتباه callback .

705 . مشكل invalid auth state .

706 . Invalid auth state دچار مشكل مي باشد .

707 . علامت خطاياب . x. 25

708 . اعتبار حساب تمام شده است .

709 . تغيير پسورد روي دامين با مشكل روبرو مي باشد .

710 . در زمان ارتباط با مودم شما خطاهاي سري يش از حد اشباع شده مشاهده مي گردد.

711 . Rasman initialization صورت نمي گيرد گزارش عملكرد را چك كنيد

712 . درگاه Biplex در حال اجرا مي باشد . چند ثانيه منتظر شويد و مجددا شماره بگيريد .

713 . مسيرهاي ISDN فعال در خط اصلي قطع مي باشد .

714 . كانال هاي ISDN كافي براي ايجاد تماس تلفني در دسترس نمي باشند .

715 . به دليل كيفيت ضعيف خط تلفن خطاهاي فراواني رخ مي دهد .

716 . پيكر بندي remote access IP غير قابل استفاده مي باشد .

717 . آدرسهاي IP در static pool remote access IP وجود ندارد .

718 . مهلت بر قراري تماس PPP پايان پذيرفته است .

719 . PPP توسط دستگاه راه دور پايان مي يابد .

720 . پروتكل هاي كنترلppp پيكر بندي نشده اند .

721 . همتاي PPP پاسخ نمي دهد .

722 . بسته PPPبي اعتبار مي باشد .

723 . شماره تلفن از جمله پيشوند و پسوند بيش از حد طولا ني مي باشد .

724 . پروتكل IPXنمي تواند بر روي درگاه dial -out نمايد زيرا كامپيوتر يك مسير گردان IPX مي باشد .

725 . IPX نمي تواند روي port (درگاه) dial - in شود زيرا مسير گردان IPX نصب نشده است .

726 . پروتكل IPX نمي تواند براي dial - out ، روي بيش از يك درگاه در يك زمان استفاده شود .

727 . نمي توان به فايل TCPCFG . DLL دست يافت .

728 . نمي تواند آداپتور IP متصل به remote access را پيدا كند .

729 . SLIP استفاده نمي شود مگر اينكه پروتكل IP نصب شود .

730 . ثبت كامپيوتر كامل نمي باشد .

سلمانی بلوچ بازدید : 226 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
 

خیلی ها دوست دارند ویندوزشون کاملا فارسی باشه ، برای همین میرن یه ویندوز ایکس پی فارسی که کار یکی از این شرکتهای ایرانی هست را خریداری میکنند، ویندوز این شرکتها که خودشون فارسیش کرده اند مشکلات فراوانی دارد که از جمله آنها به هنگ کردن و نیز اجرا نشدن بعضی از برنامه ها میشه اشاره کرد. این بار خود شرکت مایکروسافت یک نرم افزار ارائه داده که ویندوز را کاملا فارسی میکنه!

 

البته بعضی قسمتهاش خوب فارسی نشده ولی خیلی بهتر از این نمونه های ایرانیشه، در ضمن اگه نخواستیدش میتونید از توی کنترل پنل و قسمت نرم افزار ها حذفش کنید.

برای دانلود این نرم افزار هم از این قسمت سایت مایکروسافت دیدن کنید

کسانی هم که ویندوزشون اصلی نیست (آخه کی توی ایران نسخه اصلی ویندوز رو داره؟!!) باید اول از روش زیر ویندوزشون رو اوریجینال کنند:

۱. ابتدا از منوی Start گزینه Run را اجرا کنید regedit رو بنویسید و روی OK کلیک کنید تا پنجره ای جدید باز شود.

۲. حالا از پنجره باز شده به آدرس زیر برین:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\WPAEvents

۳. از قسمت راست پنجره، روی OOBETimer دوبار کلیک کنید تا پنجره ای باز شود.

۴. مقدار FF را در مقدار بالا فقط به ۰۰ تغییر دهید. روی دکمه OK کلیک کنید و رجستری را ببندید.

۵. منوی Start گزینه Run کلیک کنید و این دستور را بنویسید:

C:\WINDOWS\system۳۲\oobe\msoobe.exe /a

۶. پنجره ای باز می شود به نام Activate Windows، گزینه دوم را انتخاب کنید و بعد Next را کلیک کنید.

۷. از پنجره جدید بر روی Change Product keyکلیک کنید.

۸. در قسمت New key
B
۷R۷P - J۶۳JP - ۲J۷VH - W۳TDJ - PDP۷T
و سپس بروی Update کلیک کنید.

حالا ویندوز شما اورجینال شد! برید و فایل رو دانلود کرده و نصبش کنید و حالشو ببرید!!!

سلمانی بلوچ بازدید : 217 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 



 شايد برايتان پيش اومده باشه که مثلا يه
برنامه داريد که حجمش از 700 مگابايت بيشتر باشه . و مي خواهيد اونو رايت
کنيد در اين مواقع مي بايست اون برنامه رو فشرده کنيد که البته شايد باز هم
اون برنامه تو سي دي جا نشه . با اين ترفند مي تونيد بر روي سي دي هاي
معمولي حتي تا 1 گيگا بايت اطلاعات ذخيره کنيد .

ابتدا مي بايست ببينيد رايتر شما overburning ساپورت مي کنه يا نه . براي تست اين کار مراحل زير را دنبال کنيد :

ابتدا
به برنامه Nero رفته و سپس کليد هاي ترکيبي Ctrl + R را فشار دهيد . تو
اين پنجره ببينيد که در قسمت Recorder information ، رو به روي عبارت Over
burn عبارت suported نوشته شده است يا نه . اگر عبارت ساپورت نوشته شده
باشد شما مي تو نيد از اين ترفند استفاده کنيد .

حال به منوي File
رفته و قسمت preferences رو انتخاب کنيد سپس در قسمت Expert features دقت
کنيد که عبارت enable overburn قعال باشد . در زير همين گزينه مقدار مجاز
overburn رو به دقيقه مشخص کنيد .

حال به منوي File رفته و گزينه
New را انتخاب کنيد و در قسمت Multisession گزينه No Muttisession را
انتخاب نماييد . سپس در قسمت Burn عبارت Write Method رو به Disc at Onec
تبديل کنيد .

حال مي تونيد سي دي خود را رايت کنيد مقدار رايت هم بستگي خيلي زيادي به رايتر داره .


موفق و پیروز باشید.
سلمانی بلوچ بازدید : 226 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
برای این کار نیاز به نرم افزار Nero 6 Ultra Edition دارید که خوشبختانه بر روی اکثر سیستم های کاربران ایرانی وجود داره. برای اجرای اون از منوی Start به All Programs و سپس از Nero بر روی Nero StartSmart کلیک کنید. پس از باز شدن برنامه ، از قسمت Copy and Backup به Copy Disk برید. پنجره جدیدی باز میشه ، در این قسمت دقت کنید Source درایو بر روی نام درایو سیدی شما و مهم تر از اون Destination Drive بر روی Image Recorder باشه. الان بر روی Burn کلیک کنید ، از شما سوالی مبنی بر این که فایل image کجا ذخیره بشه پرسیده میشه که با انتخاب خود جایی رو برای اون در نظر بگیرید و بر روی Save کلیک کنید. الان بايد صبر کنید تا عمل image گیری تموم بشه. بعد از این مرحله بايد به آدرس All Programs / Nero / Nero 6 Ultra Edition / Nero ImageDrive بريد سپس پیغامی مشاهده خواهید کرد که بر روی Yes کلیک کنید و اندکی صبر کنید تا پنجره Nero ImageDrive باز بشه. در پنجره باز شده در مقابل First Drive تیک گزینه Enabled Drive رو بزنید. صبر کنید تا در کنار تب Option تب جدیدی با نام First Drive ایجاد بشه. به تب جدید First Drive برید و بر روی دکمه [...] کلیک کنید و فایل image که در مرحله قبل ساختید رو انتخاب كنيد و بر روی دکمه open کلیک کنید.در آخرین مرحله بر روی دکمه Ok کلیک کنید.
سلمانی بلوچ بازدید : 211 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
 



برای اجرا کردن کد های جاوا بر روی کامپیوتر باید از برنامه ی Notepad که همراه ویندوز وجود دارد ،استفاده کنید این برنامه در مسر start _AllPrograms_Accessories_Notepadقرار دارد.
بعد از باز کردن برنامه کدهای جاوا را درون ان کپی کنید سپس در قسمت فایل برنامه ی save As ، را انتخاب کنید پنجره ای باز میشود که در پایین پنجره قسمتی برای انتخاب نام فایل(File name)وجود دارد ،در آن قسمت شما باید نامی با پسوند html را بنویسید مثلا vahid.html و بعد برنامه را ذخیره کنید .
حال فایل را باز کنید تا نحوه ی عمل کد جاوا را را مشاهده بکنید.

سلمانی بلوچ بازدید : 194 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)
 

چگونه متن Internet Explorer را در نوار بالا تغيير دهيم؟

به منوی شروع کار ويندوز برويد.حالا بر روی RUN کليک کنيد.بنويسيد :
regedit و بر روی OK فشار دهيد.حالا به اين صورت به قسمت مورد نظر برويد :
HKEY_CURRENT_USER-->Software-->MicrosoftInternet Explorer-->Main
سپس مقدار Window Title را به مقدار مورد علاقه خود تغيير دهيد.

چگونه ظاهر Windows XP را تغيير دهيم؟

Control Panel را باز کنيد.
به قسمت System برويد.
بر روی Advanced کليک کنيد.
در قسمت Performance Options بر روی Settings کليک کنيد.
در اينجا می توانيد ظاهر Windows XP را تغيير دهيد.


چگونه Clear Virtual Memory را در Windows XP فعال گنيم؟

به قسمت Administrative Tools در Control Panel برويد.حال به قسمت Local Security Policy برويد. در Local Policies قسمت Security Options را انتخاب كنيد. حال اين انتخاب را فعال كنيد : Shutdown: Clear Virtual Memory Pagefile


چگونه گزارش مشکل در Windows XP را غير فعال کنيم؟

کنترل پنل خود را باز کنيد.بر روی Performance and Maintenance کليک کنيد.سپس به قسمت System برويد.بر روی Advanced کليک کنيد.بر روی error-reporting در زير پنجره کليک کنيد.Disable error reporting را انتخاب کنيد و با قشار بر روی OK از صفحات خارج شويد.


چگونه پخش اتوماتيك CD در Windowx XP را غير فعال كنيم؟

My Computer را باز كنيد.بر روي CD Rom خود كليك كنيد و سپس Properties را انتخاب كنيد.بر روي Auto Play كليك كنيد.در Drop Down Box مي توانيد فعال يا غير فعال بودن اين ويژگي را معلوم كنيد.
چگونه Windows XP را به صورت کامل خاموش کنيم؟

به Control Panel برويد و سپس به قسمت Power Options برويد.
بر روی APM کليک کنيد و سپس Enable Advanced Power Management support.را فعال کنيد.
کامپيوتر خود را خاموش کنيد. در اين حالت
کامپيوتر شما به صورت کامل خاموش می شود.
چگونه Shared Documents را در Windows XP غير فعال کنيم؟

به منوی Start برويد، سپس Run و بعد از آن بنويسيد: regedit و enter را فشار دهيد.حال به قسمت زير برويد HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer/My Computer/NameSpace/DelegateFolders
حالا {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} را حذف کنيد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 460
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 383
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 297
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,190
  • بازدید ماه : 1,190
  • بازدید سال : 82,451
  • بازدید کلی : 611,921
  • کدهای اختصاصی
    دانلودسی
    نرم افزار
    بازی
    عکس
    فیلم

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    تبلیغات
    مهاجرت به استراليا اعتبار ما تضمین آینده شما خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی بازار 24فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی آرین استورخرید اینترنتی فروشگاه تی وی مارکت آموزش آیلتس آموزش زبان انگلیسی خرید شارژ خرید شارژ ایرانسلگالری عکس گالری عکس های بازیگران ایرانی در سال 92 خريد شارژ خرید شارژ ایرانسل فروشگاه اینترنتی خريد شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول