loading...
دانلودسی نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل
آخرین ارسال های انجمن
سلمانی بلوچ بازدید : 321 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

برنامه Microsoft Office 2010 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.تمامی کاربران دانلودها برای اولین بار میان سایت های ایرانی از هم اکنون می توانند Microsoft Office Professional 2010 را که نسخه Plus آن هست را با لینک مستقیم به طور رایگان دریافت نمایند.تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.این نرم  افزار را میتوانید از سایت بزرگ دانلـودســی دانلود کنید.

سلمانی بلوچ بازدید : 590 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

این برنامه WOAT v3.4.1 FIX – Windows 7 / Office 2010 VL Activation Tool  همانطور که از اسمش پیداست شما میتوانید در ویندوز سون ۷ به راحتی افیس ۲۰۱۰ خود را کرک نمایید و از آن استفاده نمایید. این نرم افزار را می توانید از سایت بزرگ دانلـودســی دانلود کنید.

سلمانی بلوچ بازدید : 861 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (1)

بسیار سبک !!!
برنامه Ashampoo Office 2010 نرم افزار بسار سبک و عالی برای استفاده در اکثر کامپیوتر ها و لب تاپ ها میباشد و این برنامه میتواند تمام فایلهای افیس مایکروسافت را باز کند وخود را با مایکروسافت آفیس هماهنگ کند ؛ این نکته برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارد ، چراکه قادرند با استفاده از این ابزار همان کارهایی که با محصول مایکروسافت انجام می داده اند در را محیطی جدید و متفاوت تجربه کنند. آسان بوده استفاده از نرم افزار و واسط کاربری جذاب نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار به شما می رود. بسته نرم افزاری Ashampoo Office به تناسب حجم کمتری هم نسبت به Microsoft Office نیز دارد. سرعت بالا در اجرای تمامی ابزارهای موجود در این بسته ، امکان نصب بروی Flash USB برای اجرا در هر سیستمی و امکان تبدیل به PDF به صورت مستقیم در نرم افزار از دیگر خوصیات این بسته نرم افزاری به شمار می رود. این نرم افزار را میتوانید از سایت بزرگ دانلـودســی مراجعه فرمایید.

سلمانی بلوچ بازدید : 223 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مستقیم آفیس ۲۰۱۰ +service pack 1 و فعال ساز

Microsoft Office 2010 Professional Final RTM + SP1 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید. این نرم افراز را میتوانید از سایت بزرگ دانلـودســی دانلود کنید.

سلمانی بلوچ بازدید : 260 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

Microsoft-Expression-Studio-Web-Pro-4

یکی از برترین و پرطرفداران ترین محصولات نرم افزاری کمپانی مایکروسافت که سالها در قالب بسته اداری ( آفیس ) شرکت مایکروسافت در نسخه های مختلف عرضه شده بود نرم افزار Microsoft FrontPage مخصوص طراحی و ساخت صفحات وب بوده است که در چند نسخه ی آخر این محصول به صورت نرم افزار جداگانه همراه با بسته ی آفیس عرضه می شده است. ولی با عرضه ی نسخه ی نهایی آفیس ۲۰۰۷ با علاقمندان به این نرم افزار کاربردی محبوب مطلع شدند که دیگر پروژه ی ساخت این محصول قدرتمند کمپانی مایکروسافت به پایان رسیده است و دیگر نسخه ی جدیدی از آن عرضه نخواهد شد. مایکروسافت با این امر سعی در معرفی محصول جدید خود برای طراحی قدرتمند و حرفه ای صفحات وب نموده است که با نام Microsoft Expression Web 2007 عرضه و منتشر شده تا طراحان وب از آن پس بتوانند از این نرم افزار استفاده نمایند.

Microsoft Expression Web که نرم افزار اصلی و بزرگ پکیج Microsoft Expression Studio 4 است نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وب سایتهای مدرن و استاندارد با برترین کیفیت موجود و با پشتیبانی تمامی امکانات مورد نیاز یک طراح و سازگاری کامل با تمامی زبانهای XML, ASP.NET و XHTML. است. این نرم افراز را می توانید از سایت بزرگ دانلـودســی دانلود کنید.

سلمانی بلوچ بازدید : 203 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

DocumentsRescue-Pro

DocumentsRescue Pro 6.6 build 931 یک نرم افزار حرفه ای به منظور بازیابی اسناد متنی می باشد. این برنامه از تمام فایل های آفیس پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد که در صورت حذف اینگونه فایل از کامپیوتر به دلایلی مانند فرمت درایو, پارتیشن بندی هارد, حذف از سطل زباله و … بتوانید آنها را بازیابی کنید. برخی از فرمت هایی که این برنامه از آنها پشتیبانی میکند شامل DOC, XLS, PPT, RTF, LIT و … می باشد. یکی دیگر از امکانات خوب این نرم افزار امکان بازیابی فایل های سند از کارت های جانبی مانند انواع رم ها و حافظه های پرتابل مانند فلش می باشد. این نرم افزار را می توانید از سایت بزرگ دانلـودســی دانلود کنید.

سلمانی بلوچ بازدید : 164 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

Classic-menu

در این پست سایت بزرگ دانلـود ســـی نرم افزار Classic Menu for Office Enterprise v5.8 را در اختیار شما قرار می دهد. منوی کلاسیک برای تمامی برنامه های مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳٫ شاید شما با منوهای کلاسیک آفیس ۲۰۰۳ عادت کرده باشید. این نرم افزار منوهای کلاسیک را به محصولات آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ می آورد.

سلمانی بلوچ بازدید : 930 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

LibreOffice

LibreOffice مجموعه نرم افزاری رایگان برای کار با اسناد متنی در محیط های ویندوز ، مکینتاش و GNU/Linux می باشد که دارای ۶ نرم افزار حرفه ای برای تولید اسناد و پردازش اطلاعات می باشد.

سلمانی بلوچ بازدید : 374 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

doPDF

doPDF نرم افزاری است که شما را قادر می‌سازد هر فایل قابل پرینتی را با فرمت Pdf ذخیره کنید که می‌تواند این فایلها تصویر، متن و یا چیز دیگری باشد. بعد از نصب این برنامه یک پرینتر مجازی به نام DoPDF در منوی پرینترهای شما اضافه خواهد شد که شما می توانید با استفاده از آن فایل مورد نظر خود را به فرمت PDF تبدیل نمایید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 460
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 383
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 81,580
  • بازدید کلی : 611,050
  • کدهای اختصاصی
    دانلودسی
    نرم افزار
    بازی
    عکس
    فیلم

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    تبلیغات
    مهاجرت به استراليا اعتبار ما تضمین آینده شما خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی بازار 24فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی آرین استورخرید اینترنتی فروشگاه تی وی مارکت آموزش آیلتس آموزش زبان انگلیسی خرید شارژ خرید شارژ ایرانسلگالری عکس گالری عکس های بازیگران ایرانی در سال 92 خريد شارژ خرید شارژ ایرانسل فروشگاه اینترنتی خريد شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول