loading...
دانلودسی نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل
آخرین ارسال های انجمن
سلمانی بلوچ بازدید : 343 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Subway-Surfers-1.11.0

در subway surfers شما باید از دست پلیس فرار کنید . شما در طول راه می توانید قدرت های مختلفی مانند آهنربا برای جذب سکه و جت پک را بگیرید . در طول مسیر باید سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید آپگرید ها را بخرید . در نسخه جدید شما می توانید برای بازیکن ها لباس بخرید ! شما می توانید شخصیت های مختلف را نیز آزاد کنید .

سلمانی بلوچ بازدید : 253 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Rotastic برای PC

 



بازی Rotastic روایت وایکینگ هایی می باشد که در هوا پرواز و نبرد می کنند. اما مشکل اصلی این وایکینگ ها کنترل و تعیین سطح پرتاب آن ها می باشد که اگر درست نباشد آن ها را به سرعت زمین می زند. با وایکینگ ها همراه شوید و آن ها را در رسیدن به هدفشان کمک کنید! بازی Rotastic بر خلاف سایر بازی هایی مثل انگری بردز، گزینه های زیادی را در اختیار گیمر قرار می دهد تا توانایی های خود را بتوانند به نمایش بگذارند! هدف های متفاوت بازی مثل جمع آوری الماس ها، فرار از تله های مرگ بار، نبرد با سایر بازیکنان، نابود کردن دیواره ها، انجام حرکات بدل کارانه، نابود کردن گنجشک ها و پرواز با سرعت زیاد و … در این بازی گنجانده شده اند. این بازی شامل ۷۰ مرحله مختلف می باشد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

سلمانی بلوچ بازدید : 383 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

mad skills motor cross

در این بازی موتور سواری بر خلاف سایر بازی هایی که شما موتور و راننده اش را از پشت مشاهده می کنید شما موتور را از كنار می بینید . در حقیقت سبک بازى به صورت 2 بعدى در یک خط راست بوده که با داشتن گرافیكى بالا و برخوردارى از تكنولوژى برخورد و جاذبه طرفداران بسیاری دارد.

_________________________

دانلود در ادامه مطلب...

 

سلمانی بلوچ بازدید : 408 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (1)

 

 

Dollar Dash

دانلود بازی Dollar Dash برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۳/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55, 4.21 , 4.30
حجم فایل:۴۵۵٫۱۳ MB

بازی Dollar Dash نیز برای پلی استیشن ۳ نیز عرضه شد. این بازی را شرکت Candygun Games را ساخته و شرکت Kalypso Media Digital برای پلی استیشن ۳ منتشر کرده است. شما در بازی دزدان دلار عضو یک تیم سارقین هستید که به بانکها و مراکز دستبرد میزنید و در این بین حتی ممکن است با مامورین درگیر شوید و تیراندازی کنید. به هر حال شما باید بهترین روش سرقت رو با فکر خودتون به اجرا بزارید و سرقت کنید. هر چقدر در زمان کوتاهی این سرقت انجام شود اعتبار و امتیاز شما هم افزایش میابد. بازی Dollar Dash واقعا بازی جذابی می باشد که تا مدت ها شما رو سرگرم خواهد کرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

سلمانی بلوچ بازدید : 973 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)
 
Nog's Gem Quest – یک بازی بسیار کم حجم و جذاب است.این بازی تلاش و جست و جویی همه جانبه به منظور یافتن جواهرات پنهان تعبیه شده در مراحل مختلف بازی است.در مجموع میبایست در درازای ۵ مرحله ۲۵ نوع مختلف از جواهرات ارزشمند را جمع آوری کنید.پس از جمع آوری و فروش جواهرات می توانید ابزار آلات و همچنین مهارت های خود را تقویت کنید.این بازی در عین سادگی به شدت اعتیاد آور است….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید
 

Nogs Cover دانلود بازی کم حجم Nogs Gem Quest برای PC

دانلود در ادامه مطلب...

سلمانی بلوچ بازدید : 823 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

حتما با دیدن این بازی به یاد خاطرات دوران کودکی خود افتادید.بازی ماریو یا Super Mario یکی از بازیهای قدیمی است که ابتدا برای دستگاهای میکرو منتشر شد. اما امروز ما برای شما نسخه کامپیوتری این بازی را تدارک دیده ایم که مسلما هیجان این بازی هنوز وصف ناپذیر است. به خصوص این که برای برخی از شما یادآور دوران کودکیتان است. بازی ماریو ۲۰۱۲  نتیجه ای از ترکیب سوپر ماریو Bros و پورتال ، دو بازی از قبل شناخته شده ، بوده و شما میتوانید از آن لذت ببرید. سوال این جاست که آیا گرافیک، موسیقی، سطوح بازی و دشمنان با قبل تفاوتی دارند؟جواب، بله است. در این بازی میتوانید از اسلحه های موجود در بازی پورتال استفاده کنید. هم چنین این بازی دارای یک حالت تعاونی تا چهار بازیکن است و با مپ ادیتور این بازی قادر خواهید بود نقشه های جدید در این بازی به دلخواه خود ایجاد کنید.این بازی در ادامه برای PC-MAC-LiNUX قابل دریافت است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 460
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 383
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 297
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,275
  • بازدید ماه : 1,275
  • بازدید سال : 82,536
  • بازدید کلی : 612,006
  • کدهای اختصاصی
    دانلودسی
    نرم افزار
    بازی
    عکس
    فیلم

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    تبلیغات
    مهاجرت به استراليا اعتبار ما تضمین آینده شما خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی بازار 24فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی آرین استورخرید اینترنتی فروشگاه تی وی مارکت آموزش آیلتس آموزش زبان انگلیسی خرید شارژ خرید شارژ ایرانسلگالری عکس گالری عکس های بازیگران ایرانی در سال 92 خريد شارژ خرید شارژ ایرانسل فروشگاه اینترنتی خريد شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول