loading...
دانلودسی نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل
آخرین ارسال های انجمن
سلمانی بلوچ بازدید : 392 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

تا چند سال پیش اگر کسی میخواست از مرورگری غیر از Internet Explorer ویندوز استفاده کند، به سراغ مرورگر اپرامیرفت. اما طی چند سال اخیر و با توسعه فایرفاکس و همچنین رونمایی از گوگل کروم، مرورگر اپرا دیگر جایگاه سابق خود را ندارد

 

 

سلمانی بلوچ بازدید : 1139 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"\"

Hotspot Shieldیک نرم افزار تحت ویندوز می باشد که با دارا بودن از امکانات ویژه و قابل توجه امروز به یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر تبدیل شده. این نرم افزار مانند یک فیلترشکن قوی میکنم و می تواند فیلترهای اینترنت را بشکند. سرعت بالا و رایگان بودن این نرم افزار یکی دیگر از عوامل محبوبیت این نرم افزار شده. این نرم افزار توسط متخخصین وب سایت دانلودسی فایل برای شما کاربران قرار داده شده تا با استفاده از آن لحظاتی خوش را سپری کنید.

منتظر نظرات شما هستیم. 

سلمانی بلوچ بازدید : 367 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

http://boog.ir/dl/other/mozilla.jpg

 

Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛

سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.
اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.

 

 قابلیت های کلیدی Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي

- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند

 

 

 

دانلودمستقیم:

Mozilla Firefox v24.0

سلمانی بلوچ بازدید : 283 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Opera-15.0-Build-1147.138-Final

 

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.

سلمانی بلوچ بازدید : 165 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Torch-Browser-25.0.0.3777

Torch Browser مرورگری بر پایه کروم با قابلیت‌های پیشرفته که برای کاربرانی که اساساً از اینترنت برای پیدا کردن و دانلود کردن فایل های چند رسانه‌ای استفاده می‌کنند، طراحی شده است؛ اما سرعت بالای مرورگر جهت مرور وب استفاده از آن را برای همه کاربران مناسب می‌گرداند. پنجره اصلی برنامه با رابط کاربری آشنای آن به شما برای دسترسی سریع به ویژگی‌های پیشرفته موجود در برنامه از طریق دکمه‌های نوار آدرس کمک می‌کند. برخی از ویژگی‌های این بخش مانند دانلود کننده محتویات رسانه‌ای تنها در صفحاتی که مرتبط با آن ویژگی هستند فعال می‌باشد. با استفاده از دکمه اشتراک‌گذاری قادر به دسترسی سریع به اکانت فیـس بـوک یا تـوئـیتر و ارسال پیغامی در مورد صفحه جاری می‌باشید. این ابزار به شما در اشتراک‌گذاری صفحات و فایل های رسانه‌ای مورد علاقه خود بدون ترک کردن آن صفحه کمک می‌کند. ابزار دریافت فایل های رسانه‌ای به شما در دریافت فایل های ویدئویی و صوتی از تعداد زیادی وب سایت تنها با یک کلیک کمک می‌کند که باعث صرفه‌جویی در وقت و بی‌نیاز کردن شما از نصب ابزارهای دیگر می‌شود. یکی از دیگر ویژگی‌های متمایز این برنامه قابلیت باز کردن فایل های تورنت و بارگذاری اطلاعات ترکر و ذخیره آن در رایانه می‌باشد رابط کاربری این بخش ممکن است برای برخی از کاربران آشنا باشد و اطلاعات مفیدی در مورد فایل های درون تورنت، دانلودرها و به اشتراک گذارنده ها و سرعت دانلود در اختیار آن‌ها بگذارد.

سلمانی بلوچ بازدید : 641 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

قطعا همه ی شما برای یک بار هم که شده نام سرویس پیکو فایل را شنیده اید ! پیکوفایل در واقع یک سرویس فضای اینترنتی رایگان برای آپلود فایل های شماست که یقینا معتبرترین و بهترین آپلود سنتر برای ایرانیان می باشد که به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری فایل ها به صورت ۱۰۰ درصد توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند .

امروز قصد معرفی نرم افزاری با نام PicoFile Easy Downloader را داریم که با آن می توانید به آسانی و با یک کلیک در میان سرورهای سرویس پیکوفایل به جست و جو پرداخته و به صورت مستقیم به دانلود فایل ها بپردازید .

فقط شما کافیست نام فایل مورد نظر خود را وارد کنید و برروی دکمه ی جستجو کلیک کنید تا نتیجه را به شما نشان دهد و با کلیک برروی دکمه ی دانلود روبروی لینک ها به دانلود فایل با لینک مستقیم بپردازید.

برای استفاده از نرم افزار پیکوفایل ایزی دانلودر برروی سیستم شما باید علاوه بر نصب بودن یک دانلود منیجر ، نسخه ۳.۵ نرم افزار Net Framework نصب باشد .


PicoFile Easy Downloader

 

 

 

سلمانی بلوچ بازدید : 202 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

فایرفاکس محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری بسیار قدرتمند،با سرعت و امنیت بسیار بالا است.از امكانات این مرورگر قدرتمند می توان به توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما اشاره کرد. مجهز به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

قابلیتهای نرم افزار Mozilla Firefox

- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب

- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)

- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت

- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان

- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup - bloker)

- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی

- پشتیبانی از HTML5 و CSS3

- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات

- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)

- کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم

- افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه

- و ...

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

سلمانی بلوچ بازدید : 233 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

 

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر سریع و محبوب Opera Web Browser 12.11

 

بقیه در ادامه مطلب...

سلمانی بلوچ بازدید : 167 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable

 

دانلود در ادامه مطلب...

سلمانی بلوچ بازدید : 171 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Avant Browser یک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

 

Avant Browser1 مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16

دانلود در ادامه مطلب...

سلمانی بلوچ بازدید : 284 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer9.0، نسخه 9 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟

هم اكنون ميتوانيد اين نرم افزار را از دانلودسي دانلود كنيد.

دانلود در ادامه مطلب...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 460
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 383
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 297
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,206
  • بازدید ماه : 1,206
  • بازدید سال : 82,467
  • بازدید کلی : 611,937
  • کدهای اختصاصی
    دانلودسی
    نرم افزار
    بازی
    عکس
    فیلم

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    تبلیغات
    مهاجرت به استراليا اعتبار ما تضمین آینده شما خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی بازار 24فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی آرین استورخرید اینترنتی فروشگاه تی وی مارکت آموزش آیلتس آموزش زبان انگلیسی خرید شارژ خرید شارژ ایرانسلگالری عکس گالری عکس های بازیگران ایرانی در سال 92 خريد شارژ خرید شارژ ایرانسل فروشگاه اینترنتی خريد شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول