loading...
دانلودسی نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل
آخرین ارسال های انجمن
سلمانی بلوچ بازدید : 941 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

Imagenomic-Portraiture-2.3.3-Build-2330

 

فتوشاپ هم اکنون قدرتمند ترین نرم افزاری است که توسط بسیاری از عکاسان و طراحان برای رتوش تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد اما با توجه به گستردگی ابزارهایی که در آن قرار دارد کار برای افراد تازه وارد تا حد بسیاری دشوار خواهد بود . اگر شما نیز جزء این دسته هستید و یا می خواهید که راه میانبری را برای ذخیره زمان طی کنید به شما پیشنهاد می کنیم از پلاگین Imagenomic Portraiture که برای این امر ساخته شده استفاده نمایید . به وسیله این نرم افزار که بر روی فتوشاپ نصب خواهد شد می توانید با حفظ جزئیات و بافت اصلی چهره نظیر موها ، ابروها ، مژگان و … فرایند رتوش را روی تصاویرتان انجام دهید . در تنظیمات پلاگین می توانید روشنایی ، کنتراست ، حد جزئیات و … را برای رسیدن به نتیجه ی بهتر تغییر دهید . یکی از قابلیت های مهمی که در این نرم افزار گنجانده شده است ، ساخت خودکار ماسک می باشد که به شما در شناسایی رنگ پوست کمک کرده که می توانید در صورت تمایل پیکربندی آن را برای در دست بگیرید و عکس دلخواهتان را به صورت سفارشی رتوش کنید.برای دانلود به ادامه ی مطلب سایت بزرگ دانلودسی مراجعه فرمایید.

سلمانی بلوچ بازدید : 287 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

SONY-Sound-Forge-Pro-11.0-build-234

 

SONY Sound Forge Pro نام نرم افزاری محصول کمپانی SONY می باشد که با قابلیت های فراوان دستیاری بسیار مناسب برای تدوینگران صوت به شمار می رود. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی فوق العاده برای حرفه ای ها تدوین صوت از بهترین گزینه ها به شمار می رود. ابزاری بسیار کامل و حرفه ای که تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. به گفته سایت سازنده که تقریبا ادعایی است که در پس آن حقیتی نهفته تمامی امکانات لازم برای یک ویرایش حرفه ای را می توان در این ابزار به وضوح پیدا کرد. قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج، پشتیبانی از صداهای۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت برروی لوح های فشرده تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار را تشکیل می دهند.

سلمانی بلوچ بازدید : 206 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Mac-Bluray-Player-v2.6-MacOSX

Mac Bluray Player نام نرم افزاری است که شما به وسیله آن می توانید فایل ها و دیسک های بلوری را تماشا کنید. این نرم افزار به طور کامل تمرکز بر روی این سیستم کرده و لذت تماشای فیلم را برای شما هرچه بیشتر خواهد کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mac Bluray Player :
- اجرای فایل ها به دو صورت انتخاب دیسک و فایل ISO
- نمایش عکس ، موزیک ، فیلم
- ظاهر کاربر پسند
- پشتیبانی از فرمت های مختلف
- و…

سلمانی بلوچ بازدید : 202 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

ID3 Renamer نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند جهت تغییر تگ فایل های صوتی می باشد. یقینا صدها و یا هزاران بار برای شما پیش آمده که به هنگام گوش دادن به موزیک در رایانه و یا گوشی و یا ضبط ماشین متونی در هر آهنگ مشاهده می کنید که اکثریت شامل نام خواننده و نام آهنگ و سال ساخت و یقینا یک وب سایت می باشد که به این متون که مشاهده می کنید تگ موزیک گفته می شود که شامل اطلاعات موزیک + تبلیغات در اکثر مواقع می باشید و اگر شما نیز قصد انجام یک تبلیغ گسترده را دارا هستید می توانید با دانلود موسیقی و ویرایش تگ های ان تبلیغات خود را در موسیقی قرار دهید. این نرم افزار توانایی ویرایش تمامی تگ های موسیقی را دارا می باشد و یکی از مزیت های آن قابلیت استفاده از ویژگی کشیدن و رها کردن برای انتقال دسته ای فایل به قسمت ویرایش می باشد که به شما این قدرت را می دهد تا هر کدام از تگ های موجود را به صورت گروهی ویرایش نمایید.

 

ID3 ویرایش تگ فایل های صوتی با ID3 Renamer 5.2.2

دانلود در ادامه مطلب...

 

سلمانی بلوچ بازدید : 366 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X6 نرم افزاری کامل برای ویرایش ویدئو می باشد که امکاناتی نظیر ویرایش خلاقانه، افکت های حرفه ای، ضبط از روی صفحه نمایش، ساخت ویدئوهای اینترنتی و ابزار کامل تالیف دیسک را با هم ترکیب کرده است. سرعت بسیار بالا و ابزار ابتکاری آن ، به شما امکان ساخت هر نوع فیلمی ، از فیلم های خانوادگی و اسلایدشو تا انیمیشن های بامزه و ساخت خودآموز از طریق ضبط از صفحه نمایش را می دهد. با استفاده از ابزار کاملا حرفه ای و افکت های خلاقانه این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تمامی قدرت پردازنده های چند هسته ای ، کارایی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. و در نهایت ، پشتیبانی از ویدئوهای HTML5 و تالیف حرفه ای دیسک های DVD و Blu-ray از دیگر امکانات Corel VideoStudio Pro X6 می باشد. کارایی این نرم افزار همانند نرم افزار کمپانی قدیمی Ulead یعنی Ulead Video Studio می باشد که سالهاست با کمپانی Corel ادغام شده است.

 

Corel VideoStudio Pro X6 ادیت حرفه ای ویدیوهای خود با Corel VideoStudio Pro X6

 

امکانات نرم افزار Corel VideoStudio Pro X6 :
- کتابخانه قالب ها: انتخاب بین انواع مختلف پروژه ها، قرار دادن آنها در محتوا و ساخت یک فیلم تنها در چند دقیقه.
- نمایش TimeLine: رسانه ها و گرافیک ها را روی TimeLine بکشید ، به آنها جلوه های ویژه و افکت های حرکتی اضافه کنید، ترک ها را مخفی یا نمایان کنید، از بزرگنمایی یا کوچک نمایی بهره بگیرید یا TimeLine را به شکل دلخواه دستکاری کنید.
- به اشتراک گذاری قالب ها به صورت آنلاین: دانلود و به اشتراک گذاری قالب ها از طریق PhotoVideoLife.com.
- رابط گرافیکی کاربر پسند و مرحله به مرحله برای راهنمایی شما.
- جریان کاری منعطف با قابلیت جا به جا کردن رابط کاربری.
- گرافیک های چند لایه: ساخت افکت های ویژه با وارد کردن عکس های لایه دار از Corel PaintShop Pro در ترک ها.
- کار با ۲۱ ترک رسانه ای، گرافیک و عنوان ها.
- افکت "مرور زمان " برای شتاب دادن به ویدئو برای ساخت افکتی زیبا.
- ساخت فیلم های انیمیشن از افراد، اشیاء و…
- ضبط از صفحه نمایش.
- ارسال ویدئو به صورت پیوسته روی یوتیوب، فیس بوک و Flickr یا ساخت وبسایت از طریق HTML5.
- برش ویدئو و اضافه کردن افکت، متن و گرافیک روی آن.
- رایت روی DVD و Blu-Ray به همراه گرافیک ها، منوها، زیرنویس ها و عنوان ها.
- ساخت سایت و ویدئوهای آنلاین به همراه ابر لینک ها ، گرافیک ها و عنوان ها.
- به اشتراک گذاری فیلم ها روی iPad،iPhone ، PSP و دیگر دستگاه های قابل حمل.
- کپی، تبدیل فرمت و رایت: وارد کردن انواع فرمت های ویدئویی از دیسک یا فایل ها ، تبدیل فرمت آنها، تغییر سایز یا ویرایش و رایت آنها روی DVD یا Blu-Ray.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 460
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 383
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 297
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,278
  • بازدید ماه : 1,278
  • بازدید سال : 82,539
  • بازدید کلی : 612,009
  • کدهای اختصاصی
    دانلودسی
    نرم افزار
    بازی
    عکس
    فیلم

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    تبلیغات
    مهاجرت به استراليا اعتبار ما تضمین آینده شما خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی بازار 24فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی آرین استورخرید اینترنتی فروشگاه تی وی مارکت آموزش آیلتس آموزش زبان انگلیسی خرید شارژ خرید شارژ ایرانسلگالری عکس گالری عکس های بازیگران ایرانی در سال 92 خريد شارژ خرید شارژ ایرانسل فروشگاه اینترنتی خريد شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول