loading...
دانلودسی نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل
آخرین ارسال های انجمن
سلمانی بلوچ بازدید : 271 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

Unity-3D-4.2.0-f4-MacOSX

Unity نرم افزاری جامع است که می توان از آن برای ساخت بازی های ویدیویی سه بعدی و محتواهای دیگری مانند پروژه های معماری یا انیمیشن های real-time سه بعدی، استفاده نمود. Unity یکی از جدیدترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای ساخت بازی می باشد که یک محیط یکپارچه گرافیکی را به همراه متدهای اولیه توسعه بازی برای کاربران فراهم نموده است. ویرایشگر قدرتمند و انعطاف پذیری که از درگ و دراپ نمودن GameObject در محیط بازی پشتیبانی کرده و طراحی آسان تری را برای شما ایجاده کرده است به علاوه پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مانند C#، برخی از ویژگی های مفید این نرم افزار است.

سلمانی بلوچ بازدید : 201 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

Ashampoo-Photo-Card-1.0.0

Ashampoo Photo Card محصول جدید شرکت نرم افزاری Ashampoo جهت طراحی و ایجاد کارت های پستال با موضوعات مختلفی چون تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و … می باشد که امکانات فراوانی را در اختیار طراح قرار می دهد. این نرم افزار تعداد زیادی Clip Art و تصاویر بکگراند آماده را همراه خود دارد و قادر است نیازهای اولیه شما برای طراحی کاملا تامین شود، در این نرم افزار می توانید از رنگ ها، طرح ها، عکس ها و فونت های مختلف در طراحی کارت خود استفاده کنید و با توجه به نیاز خود کارت تبریک مناسبی را طراحی کنید. در حین طراحی نیز میتوانید تغییرات ایجاد شده در کارت خود را در لحظه مشاهده نمایید و در نهایت آن را برای دوستانتان ایمیل و یا آن را چاپ نمایید و در صورت نیاز آن را ذخیره کنید و در جای دلخواه از آن استفاده نمایید .هم اکنون میتوانید این نرم افزار پر کاربردی را از سایت دانلودسی به صورت رایگان دانلود کنید.

سلمانی بلوچ بازدید : 201 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (1)

Call-Recorder-For-Skype-2.4.1-MacOSX

نرم افزار Call Recorder for Skype افزونه ای برای نرم افزار قدرتمند اسکایپ است که با استفاده از آن میتوانید به ضبط صحبتهای خود در برنامه اسکایپ بپردازید. این نرم افزار امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد که برخی از آنها عبارتند از: ضبط مکالمات شما در برنامه اسکایپ در قالب .MP3 به دو حالت مونو یا استریو، پاسخگویی خودکار به تماسهای دریافتی شما در برنامه اسکایپ، ذخیره فایلهای موجود در صندوق صوتی اسکایپ در قالب .MP3 یا .Wav، به اشتراک گذاری موزیک و پخش فایلهای .MP3, .Wav در مکالمات اسکایپ.

سلمانی بلوچ بازدید : 324 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

iSpy-5.4.2.0

iSpy نرم افزاری است که می تواند میکروفون و وبکم شما را به به یک دزدگیر یا جاسوس حرفه ای تبدیل کند. مطمئنا بعضی از افراد می خواهند بفهمند در زمان غیبت آنها چه کسی از کامپیوتر استفاده می کند که به کمک این برنامه می توان به راحتی این کار را انجام داد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که نسبت به صوت یا تصویر حساس می باشد و بلافاصله اقدام به ضبط صدا و تصویر می کند. توسط این نرم افزار می توانید تعیین کنید که در ساعت های معینی در حالت آماده باش قرار داشته باشد و اقدام به فیلم برداری و ضبط صدا کند. از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از چندین میکروفون و وبکم می باشد و توانایی ذخیر اطلاعات به فرمتهای AVI و FLV می باشد.

سلمانی بلوچ بازدید : 597 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

ProgDVB-PRO-6.94.6

ProgDVB Professional نرم افزاری است مشهور و حرفه ای جهت تماشای تلوزیون ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق کارت های DVB ، که امروزه سایر کاربران اینگونه کارت ها از این برنامه جهت مشاهده کانال ها و رادیوها استفاده می کنند. به جرات می توان گفت که ProgDVB در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته است. این نرم افزار با تمامی کارت های DVB سازگاری کامل داشته و به خوبی می تواند با آن ها کار می کند. از قابلیت های ProgDVB می توان به توانایی کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری آن برای چند نفر به طور همزمان ، توانایی ضبط صدا و تصاویر از کانال های مختلف و ذخیره آن ها در فرمت های گوناگون و … اشاره کرد.هم اکنون از سایت بزرگ دانلودسی میتوانید این نرم افزار را دانلود کنید.

سلمانی بلوچ بازدید : 253 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

MOBILedit!-7.1.0.3728

MOBILedit! نرم افزاری منحصر به فرد برای کنترل موبایل از طریق کامپیوتر !MOBILedit می باشد. شما می توانید توسط این نرم افزار و با متصل کردن گوشی خود به کامپیوتر از طریق بلوتوث، اینفرارد و یا کابل به راحتی فایل ها ، سند ها و آهنگ های مورد علاقه خود را به کامپیوتر و یا بلعکس ارسال کنید. همچنین از طریق این نرم افزار می توانید به راحتی شماره گیری کنید، اس ام اس ارسال کنید، به تماس های خود پاسخ دهید، شماره تماس های خود را سازمان دهی کنید، بازی کنید و بسیاری از کارهایی که در گوشی وجود دارد را از طریق کامپیوتر خود مدیریت کنید. برای دانلود به ادامه ی اسیت دانلودسی بروید.

سلمانی بلوچ بازدید : 819 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

nod32

با توجه به این که این روزها ویروس های زیادی در اینترنت انتشار یافته هیچ کامپیوتری از شر ویروس در امان نیست. همه به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن هستند تا بتوانند از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری کنند. ما به شما آنتی ویروس نود۳۲ را پیشنهاد می کنیم . به دلیل اینکه ،آنتی ویروس نود ۳۲ هوشمند است توانای این را دارد که سیستم شما را در مقابل ویروس ها ایمن سازد . شما با داشتن یوزر و پسورد آنتی ویروس می توانید بدون هیچ دردسری آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید، در ادامه مطلب تعدادی یوزر و پسورد برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم که هم اکنون می توانید دریافت کنید. این یوزر و پسورد های آنتی ویروس نود ۳۲ همیشه آپدیت می شوند و شما می توانید این صفحه را ذخیره نموده و هر وقت که نیاز به یوزر و پسورد جدید داشتید به همینجا مراجعه نمایید.برای دانلود به ادامه ی سایت دانلودسی بروید.

سلمانی بلوچ بازدید : 310 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

YouWave-for-Android-Home-3.7

Youwave Android نرم افزاری است بسیار کارآمد برای اجرای برنامه ها آندروید بر روی سیستم عامل کامپیوترتان بدون نیاز به هیچ گوشی با سیستم عامل آندروید. با این برنامه شما میتوانید برنامه های آندروید را پیش از نصب بر روی گوشی خود بر روی کامپیوتر شبیه سازی کرده و آن را تماشا کنید و سپس روی گوشی خود نصب نمایید! از ویژگی برتر این نرم افزار می توان به اجرای سریع و آسان و نصب برنامه ها آندروید اشاره کرد.

سلمانی بلوچ بازدید : 305 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Awesome-Words-About-Your

Awesome Words About Your قالبی است زیبا و حرفه ای بر پایه XHTML/HTML ، CSS، Flash  و طرح های فتوشاپی که شما می توانید به وسیله این قالب زیبا یک وب سایت حرفه ای برای خود راه اندازی نمایید. برای ویرایش فایل فلش می توانید از برنامه Macromedia Flash/Shockwave استفاده نمایید همچنین پیش نمایشی از این وب سایت را می توانید در این لینک ببینید.

سلمانی بلوچ بازدید : 350 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Eghra-Free-Learn-Quran-v1.4.0

Eghra برنامه اسلامی بسیار عالی در زمینه تلاوت، خواندن، یادگیری قرآن کریم است که برای اندروید عرضه شده است. توسط این برنامه میتوانید صدای تلاوت خود را ضبط نمایید و نتیجه آن را با سایر افراد موجود در شهر ، کشور و یا جهان بسنجید.چه کسی بیشتر قرآن می خواند؟ چه کسی بهتر تلاوت میکند؟ بیش از ۵۰ زبان ترجمه برای کلمات و آیه ها در این برنامه موجود است.


سلمانی بلوچ بازدید : 236 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

cee8b19a20aba2879efcc45790e3dbd2

Incomedia WebSite X5 Evolution نرم افزاری قدرتمند می باشد که این توان را در اختیار شما قرار می دهد که در کوتاه ترین زمان و با استفاده از Wizard برنامه در ۵ مرحله یک وب سایت کامل طراحی کنید. این برنامه دارای ۱۰۰۰ تمپلت آماده مختلف جهت ساخت وب سایت می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Incomedia می باشد.

سلمانی بلوچ بازدید : 239 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Pinnacle-TVCenter-v6.4.5.933

Pinnacle TVCenter نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید در هر کجا که هستید اکثر کانال های تلوزیونی و رادیویی را بر روی کامپیوتر خود مشاهده کنید، که البته برای این کار به یک کارت TV هم نیاز خواهید داشت. راه اندازی این نرم افزار بسیار سریع و آسان است و دارای یک رابط کاربری جدید و بسیار زیبا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های مورد علاقه خود را به صورت کاملاً سفارشی و در فرمت های گوناگون ضبط کنید. همچنین می توانید بر روی کانال های تلوزیونی کنترل کامل داشته و امکان بستن کانال ها را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

سلمانی بلوچ بازدید : 206 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Mac-Bluray-Player-v2.6-MacOSX

Mac Bluray Player نام نرم افزاری است که شما به وسیله آن می توانید فایل ها و دیسک های بلوری را تماشا کنید. این نرم افزار به طور کامل تمرکز بر روی این سیستم کرده و لذت تماشای فیلم را برای شما هرچه بیشتر خواهد کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mac Bluray Player :
- اجرای فایل ها به دو صورت انتخاب دیسک و فایل ISO
- نمایش عکس ، موزیک ، فیلم
- ظاهر کاربر پسند
- پشتیبانی از فرمت های مختلف
- و…

سلمانی بلوچ بازدید : 596 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

لینک مستقیم سایتهای تولید کننده نرم افزارهای عبور از ف ی ل ت ری نگ

سلمانی بلوچ بازدید : 296 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 

     

 


 
  • این نرم افزار مخصوصا دارندگان گوشی های سونی اریکسون می باشد و با این کاربران می توانند با این نرم افزار ساده و رایگان به راحتی گوشی های سونی اریکسون خود را با استفاده از USB Cable و Bluetooth مدیریت کنند . با این نرم افزار می توایند به بخش های اطلاعاتی گوشی ( Memory Card) و قسمت حافظه موبایل (Phone Memory) دسترسی کامل داشته باشید و همچنین به ویرایش و ایجاد مخاطب (شماره تلفن) بپردازید . همچنین می توانید با این برنامه قدرتمند با استفاده از گوشی خود به اینترنت وصل شوید .

  •  
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Ericsson PC Suite :

- قابلیت بک آپ گرفتن از شماره تلفن ها و مخاطب ها (Contact) و همچنین بازگردانی آنها به گوشی موبایل
- توانایی اتصال کامپیوتر به اینترنت با استفاده از اینترنت موبایل
- ارسال و نوشتن SMS در کامپیوتر و ارسال آن به دوستان خود

- قابلیت اتصال موبایل به کامپیوتر با روش های USB cable، Bluetooth وInfrared 

 

دانلود 

 حجم 18  مگابایت

سلمانی بلوچ بازدید : 187 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)
 

 

یوزر و پسورد نود ۳۲ – ۵ خرداد ۱۳۹۲
در این لحظه Username و Password آنتی ویروس معروف و قدرتمند Nod32 را برای شما کاربران عزیز سایت دانلودسی  آماده کرده ایم. این یوزر و پسورد مربوط به تاریخ  ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ می باشد. شما می توانید روزانه یوزر و پسورد ناد۳۲ را از سایت ما دریافت کنید

سلمانی بلوچ بازدید : 221 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود فیلم آموزشی Lightroom 4 Image Management Workshop
 


دانلود فیلم آموزشی Lightroom 4 Image Management Workshop

 

با فیلم آموزشی Lightroom 4 Image Management Workshop به آموزش یکی از برنامه های مفید و کاربردی که بیشتر به منظور استفاده عکاسان طراحی شده است خواهیم پرداخت.با این نرم افزار حرفه ای می توان بر روی عکس های خود مدیریت کرد و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام داد.در نتیجه می توان وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین گذراند.شما با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید.در این فیلم آموزشی تیم گری بهینه ترین شکل استفاده از این برنامه را به شما خواهد آموخت.شما در این مجموعه مواردی چون ، نحوه ی استفاده از ماژول Library به جهت آسان تر کردن جستجوی عکسها ، وارد کردن عکس ها از هارد دیسک یا دوربین به کاتالوگ لایت روم به منظور مدیریت تصاویر ، سازماندهی عکس ها به منظور متمایز کردن عکس های مورد علاقه ، رتبه بندی ، ایجاد برچسب ، تعریف کلمات کلیدی و غیره را خواهید آموخت.در نهایت اینکه شما در این این مجموعه نحوه استفاده مفید از تمامی ویژگی های کاربردی برنامه لایت روم را می آموزید.  

 

 

 

 

Lightroom 4 Image Management Workshopدانلود در پارت های ۱ گیگابایتی

دانلود پارت ۱ :  RodFile      Direct Link

دانلود پارت ۲ :  RodFile      Direct Link

 

دانلود حرفه ای،دانلود،دانلود برنامه،دانلود بازی،دانلود نرم

سلمانی بلوچ بازدید : 281 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

 

اگر شما بیشتر وقتتون در گشت و گذار در اینترنت سپری میشود . حتما با پنجره های تبلیغاتی که به صورت اتوماتیک باز می شوند .آشنا هستید . اصطلاحا به این پنجره ها popup گفته میشود . امروزه با گسترش روزافزون اینترنت در ایران هم شاهد این هستیم که سایت های ایرانی نیز از روش popup برای تبلیغات استفاده می کنند . که من هیچ وقت این روش تبلیغات را قبول ندارم . چون تبلیغاتی که ناخواسته باشد آزار دهنده ترین تبلیغات است . مدتی بود دنبال نرم افزاری بودم که بتواند پنجره های popup را در همه ی مرورگر ها مسدود و بلاک کند . اکثر نرم افزار های موجود روی IE اعمال میشوند و تعداد کمی نرم افزار وجود دارد که روی همه ی مرورگرها اعمال میشه ولی انها هم مشکل رجیستر کردن و تنظیمات پیشرفته و … دارند . بنده بعد از تست دهها نرم افزار بالاخره با نرم افزار Popup Ad Stopper آشنا شدم که نیاز به تنظیمات پیشرفته ندارد و حجم کم و پشتیبانی از همه ی مرورگر ها از مزایای این نرم افزار است . دانلودسی آخرین ورژن (v10.02) این برنامه را به صورت فول ارائه می کند. برای دانلود با ادامه ی مطلب همراه شوید

pop-up_ads

 

دانلود در ادامه مطلب...

سلمانی بلوچ بازدید : 266 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزاردانلودر you-tube

یــوتـیـوب یکی از سایتهایی است که حداقل هر روز یکبار بهش سر میزنم . بعضی وقتها واقعا ویدئو های ارزشمندی پیدا میشوند که نمی توان از دانلود نکردنشان گذشت . وقتی دنبال نرم افزار برای اینکار بودم . دیدم برای اینکار نرم افزار خیلی زیاده ولی اکثرا درست کار نمی کنند و راحتی کاربری هم ندارند . بعضی از نرم افزار های هم باید رجیستر میشدند . تصمیم گرفتم یک نرم افزار بسیار کم حجم و پرتابل طراحی کنم که کارائیش بسیار بیشتر از نرم افزار های خارجی باشد. از مزیت های نرم افزار تیم دنیز سافت …

نرم افزار دانلود از یوتیوب

برای دیدن به ادامه مطلب بروید...

سلمانی بلوچ بازدید : 408 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

 

این نرم افزار را بخاطر این نوشتم که شب کامپیوترم اتوماتیک خاموش بشه (چون یادم میره خاموشش کنم) و دلیل بعدی اینه که صبح سر ساعت معین روشن بشه و با یک آهنگ ملایم منو بیدار کنه (طرز استفاده ی افراد تنبل از کامپیوتر !!!!) . تا جایی که تونستم سعی کردم نرم افزار هیچ کم و کاستی نداشته باشه و همه بتوانند از آن استفاده کنند . طرز کار به این صورت است که ابتدا تاریخ و ساعت را مشخص می کنید و سپس task های مختلفی ایجاد می کنید . سپس همه ی آنها را apply می کنید و کار تمام است . به منظور راحتی کاربران برای نرم افزار یک راهنمای فارسی هم ایجاد کردم

برای دیدن مزایای نرم افزار و دانلود آن به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

سلمانی بلوچ بازدید : 192 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار ویرایشگر لیست

این نرم افزار یکی از قویترین ابزار ها برای اعمال تغییرات در یک لیست می باشد . فرض کنید شما یک لیست ایمیل دارید که میخواهید در فایل های جداگانه ای با تعداد مشخص ذخیره کنید و علاوه بر این میخواهید ایمیل ها طوری که شما میخواهید ذخیره شوند . مثلا به صورت زیر هم باشند یا پشت سر هم و یا کاراکتر خاصی از هم جدا شوند و یا فرض کنید که میخواهید ایمیل های یاهو را از لیست بیرون بکشید یا هر ایمیلی که دوست دارید . یا دوست دارید ایمیل های خاصی را از کل لیست حذف کنید . لیست ایمیل فقط یک مثال بود . هر لیستی که داشته باشید براحتی می توانید مدیریت کنید. بخاطر درخواست کاربران بنده یک قسمت به عنوان اعتبار سنجی ایمیل هم به برنامه اضافه کردم.

برخی از امکانات این برنامه

  1. حذف ایتم های تکراری به صورت اتوماتیک و دستی
  2. شمارش لیست و دسته بندی در فایل های جدا گانه
  3. تبدیل چند فایل به یک فایل لیست
  4. اضافه کردن یک عبارت به اول ایتم های لیست
  5. اضافه کردن یک عبارت به اخر ایتم های لیست
  6. فیلتر کردن ایتم های خاص مد نظر شما از داخل لیست
  7. حذف ایتم های مد نظر شما از کل لیست
  8. امکان مرتب سازی ایتم های لیست بر اساس کاراکتر دلخواه شما یا به صورت زیر هم
  9. و … بسیاری امکانات دیگر که کار را برای شما بسیار راحت می کند

list-editor

برای دیدن به ادامه مطلب مراجعه کنید...

سلمانی بلوچ بازدید : 243 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (1)
یوزرنیم و پسورد های روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱




یوزرنیم و پسورد های روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱



به ادامه مطلب مراجعه کنید

سلمانی بلوچ بازدید : 263 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

Your Uninstaller Pro ابزاری حرفه ای برای حذف کامل برنامه‌ها و نرم افزارهای نصب شده برروی ویندوز است . خود ویندوز با داشتن بخشی به نام Add/Remove Program در کنترل پنل تا حدودی کار حذف برنامه های ویندوز را آسان کرده است ولی دارای امکانات محدودی می باشد و در گاهی اوقات قادر به حذف تمام فایل های نرم افزار موردنظر از جمله کلید های ریجستری و سایر فایل های نرم افزار در پوشه های ویندوز نیست که به مرور زمان با اضافه شده این کلیدهای خراب در ریجستری ویندوز ، از سرعت کامپیوتر شما کاسته خواهد شد.
این برنامه پس از نصب به صورت خودکار لیست کاملی از برنامه های ویندوز از جمله آپدیت های آن را با تمام اطلاعات برای شما به نمایش می گذارد که قادر به مدیریت و حذف کامل این برنامه ها هستید . این نرم افزار برروی ویندوزهای مایکروسافت یعنی ۷/ Vista/ XP قابل استفاده است . قابلیت گرفتن نسخه ی پشتیبان از ریجستری و همچنین بازیابی آن نیز از دیگر کاربردهای این نرم افزار است . در این نسخه قابلیت حذف ردپاهای اینترنتی از تمام مرورگرهای ویندوز نیز اضافه شده است جایگزینی شایسته برای Add/Remove Program خود ویندوز می باشد.

دانلود در ادامه مطلب...

سلمانی بلوچ بازدید : 544 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

virus signature database version : NOD32 – v.8138(21 March

 
Username: TRIAL-84210869 
Password: fa4nv24t2u
 
Username: TRIAL-84210871 
Password: rvmbxd4eh2
 
Username: TRIAL-84210874 
Password: rrtp8he87r
 
Username: TRIAL-84210877 
Password: 7vmnev6cef
 
Username: TRIAL-84210881 
Password: au7emftaxs
 
Username: TRIAL-84210886 
Password: hcxf237n6n
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 460
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 383
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 297
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,137
  • بازدید ماه : 1,137
  • بازدید سال : 82,398
  • بازدید کلی : 611,868
  • کدهای اختصاصی
    دانلودسی
    نرم افزار
    بازی
    عکس
    فیلم

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    تبلیغات
    مهاجرت به استراليا اعتبار ما تضمین آینده شما خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی بازار 24فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی آرین استورخرید اینترنتی فروشگاه تی وی مارکت آموزش آیلتس آموزش زبان انگلیسی خرید شارژ خرید شارژ ایرانسلگالری عکس گالری عکس های بازیگران ایرانی در سال 92 خريد شارژ خرید شارژ ایرانسل فروشگاه اینترنتی خريد شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول