loading...
دانلودسی نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل
آخرین ارسال های انجمن
سلمانی بلوچ بازدید : 225 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

Nimbuzz v3.80.0 symbian

 

 

بی شک نیمباز پر طرفدار ترین نرم افزار چت در بین ایرانیان است . که کاربرای ثابت و زیادی را به خودش جذب کرده است . کاربران سایت دانلودسی  با دیدن ترفند ها و نرم افزار های کاربردی نیمباز . از ما درخواست گذاشتن اخرین ورژن نیمباز سیمبین را کردن . که به احترام آنها این پست با عنوان دانلود نیمباز سیمبین برای انها به اشتراک گذاشته شد . دوستان برای دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

سلمانی بلوچ بازدید : 439 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (2)

ترفند تغییر صدا در هنگام مکالمه برای مشترکین ایرانسل

 

 

تغییر صدای فرد در هنگام مکالمه برای گوشی های موبایل عرضه شده است. ایرانسل نیز به تازگی سرویسی را راه اندازی کرده است که به وسیله ی آن می توانید صدای خود را در حین مکالمه تغییر دهید. این قابلیت می تواند برای سرگرمی و شوخی با دوستان مفید واقع گردد. برای نحوه ی دسترسی به این سرویس این ترفند را دنبال نمایید

سلمانی بلوچ بازدید : 213 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (1)

پرندگان خشمگین: ماشین‌سواری | Angry Birds Go

| دانلود بازی پرندگان خشمگین: ماشین‌سواری | Angry Birds Go برای آیفون |

| پرندگان خشمگین: ماشین‌سواری | Angry Birds Go با لینک مستقیم |

 

پرندگان خشمگین: ماشین‌سواری | Angry Birds Go  آیفون

 

توضیحات بازی: Angry Birds Go سری جدید بازی پرندگان خشمگین که کاملا حال و هوای این بازی را تغییر داده است. پس تمام تلاش خود را کنید تا از امکانات و همچنین خرابی های جاده های مختلف برای نابود کردن خوک های بد استفاده کنید. خصوصیات که تومبیل های بازی Angry Birds Go 1.0.1 دارند همانند همان نیروی آن ها در سری های دیگر است که باعث می شود تا بتوانید راحت ها خوک ها را غافلگیر کنید. همچنین این توانایی را خواهید داشت تا اتومبیل های پرندگان را ارتقا داده و به آن ها امکانات و همچنین توانایی های بیشتری را دهید به عنوان مثال امکان افزایش سرعت برای هر کدام از ماشین ها خواهد بود و یا اینکه می توانید سلاح آن ها را قوی تر کرده و یا از سلاحی دیگر استفاده کنید.در کل در بازی Angry Birds Go 1.0.1 سعی شده تا کمی کاربران را از فضای نسخه های قبلی خارج کنند و وارد دنیای جدید که دارای گرافیکی متفاوت و همچنین سبکی مانند بازی های کراش کنند.

سلمانی بلوچ بازدید : 891 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

جی‌تی‌ای سان اندرس | GTA San Andreas

| دانلود بازی جی‌تی‌ای سان اندرس | GTA San Andreas برای آیفون |

| دانلود بازی جی‌تی‌ای سان اندرس | GTA San Andreas با لینک مستقیم |

 

جی‌تی‌ای سان اندرس | GTA San Andreas  آیفون

 

توضیحات بازی: بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.
 

در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است ، اما در سال ۲۰۱۱ این بازی با تغییرات زیادی ، از جمله ماشین های جدید و سلاح های جدید و محیط کاملا متفاوت بازنگاری شد.

 

سلمانی بلوچ بازدید : 713 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)
بازی ماشین فراری موبایل FerrariGT2 – جاوا
 
 
بازی ماشین فراری موبایل FerrariGT2 – جاوا

 

این بار سایت بزرگ پاکت گیمز ، بازی جذاب FerrariGT2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. این بازی با فرمت جاوا می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.این بازی قابل اجرا بر روی تمامی گوشی های نوکیا و سونی اریکسون میباشد .

 

سلمانی بلوچ بازدید : 229 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی محبوب فوتبال موبایل | Pro Evolution Soccer 2011- جاوا

 

پس از مدت ها انتظار نسخه ۲۰۱۱ بازی معروف و زیبای Pro Evolution Soccer گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه برای گوشی های موبایل منتشر شد! نسخه ۲۰۱۱ پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های محبوب PES است که تا به امروز ساخته شده است. گرافیک بی نظیر و زیبا و واقع گرایانه این نسخه یکی از ویژگی های است که در نگاه اول بازیکن را مجذوب خود می کند.

 

بازی فوتبال موبایل | Pro Evolution Soccer 2011  جاوا

 

هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس دو کاپ معتبر EUFA و Champions League و Super Cup باشگاه های اروپا و حرکات تکنیکی جدید و حرکت کردن طبیعی تر و از همه مهمتر بازی دو نفره توسط دوستان خود با Wi-Fi و یا Bluetooth از ویژگی های این بازی فوتبال است.

 

سلمانی بلوچ بازدید : 599 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی جذاب و اکشن ندای وظیفه موبایل | Call Of Duty:Black Ops-جاوا

 

بازی Call of duty black ops از سری بازی های محبوب در سبک اکشن است که این روز ها پر فروش ترین بازی در بین بازی های ارائه شده از کنسول هاست.

 

بازی ندای وظیفه موبایل | Call Of Duty:Black Ops جاوا

 

این بار بازی call of duty black ops با فرمت جاوا و در اندازات ۳۲۰×۲۴۰ در این سایت برای دانلود شما عزیزان قرار داده شده است . بازی call of duty black ops در ۱۵ مرحله مهیج و با گرافیک مناسب طراحی شده است.

 

سلمانی بلوچ بازدید : 239 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی محبوب و اکشن موبایل  Grand Theft Auto IV:Gta 4 Vice City- جاوا

 

همان طور که می دانید سری بازی های Grand Theft Auto یا همان سرقت بزرگ اتومبیل یی از محبوب ترین ها و پر فروش ترین های انواع کنسول ها و حتی کامپیوتر می باشد. در این پست از سایت بازی های جیبی(پاکت گیمز) نسخه جاوا Grand Theft Auto IV را در ابعاد ۲۴۰×۳۲۰ و حجمی اندک برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم.

 

دانلود بازی موبایل  Grand Theft Auto IV:Gta 4 Vice City  جاوا

 

در این نسخه نیز مانند نسخه PC با ماموریت های مختلف و هیجان انگیز سر و کار خواهید داشت. هر چند گرافیک بازی چندان تعریفی ندارد ولی جذابیت آن بسیار زیاد بوده و می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند.

سلمانی بلوچ بازدید : 331 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی هیجان انگیز ۳ بعدی موتور سواری موبایل |  Trial Xtreme v1.2- آندروید

 

اگر به موتورسواری علاقه دارید، حتما بازی مهیج Trial Xtreme را امتحان کنید. در این بازی فوق العاده گرافیکی شما باید با موتور خود از موانع مختلف و سخت عبور کنید تا بتوانید به مراحل بعد راه پیدا کنید.

 


بازی موتور سواری 3 بعدی موبایل |  Trial Xtreme v1.2  آندروید

 

کاهش و افزایش سرعت و حفظ تعادل در مسیر های مختلف کاری است که شما باید به درستی انجام دهید تا بتوانید به بهترین نحو از موانع عبور کنید. بازی دارای ۳۶ مرحله و ۵ محیط مختلف است.

سلمانی بلوچ بازدید : 196 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (1)

علاقمندان به بازی های موتور سواری حتما بازی زیبا و فوق العاده Drag Racing: Bike Edition را امتحان کنند. در این بازی زیبا و فوق العاده شما با انتخاب موتور سیکلت خود وارد میدان نبرد با دیگر رقبای خود می شوید.
 

 

بازی موتورسواری برای موبایل | Drag Racing: Bike Edition v1.0.0  آندروید

 

در این میان شما با انجام حرکات نمایشی و همچنین با ضربه زدن به رقبای خود می توانید پیروز بازی شوید.

سلمانی بلوچ بازدید : 231 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

پرش سونیک | Sonic Jump Android

| دانلود بازی پرش سونیک – Sonic Jump برای آندروید با لینک مستقیم |

## دانلود بازی موبایل Sonic Jump برای آندروید ##

 

پرش سونیک | Sonic Jump   آندروید

 

توضیحات بازی: سونیک خارپُشت (به انگلیسی: Sonic The Hedgehog)‏ نام شخصیت اصلی مجموعه‌ای از بازی‌های رایانه‌ای است. تقریباً معروف‌ترین عنوان بازیهای سگا، سونیک است و هر کس مگادرایو بازی کرده حتماً یکی از شماره‌های سونیک را بازی کرده‌است. سبک بازی از نوع پرشی است و باید در کمترین زمان ممکن تمام دشمنان را از بین برد و بازی را سریع تمام کرد.سونیک یک خارپشت آبی رنگ است. ولی نه یک خارپشت معمولی، بلکه سریع‌ترین خارپشت جهان است. یکی از برجسته‌ترین قابلیتهای سونیک سرعت آن است. تقریباً هیچ موجودی نمی‌تواند سریع تر از آن حرکت کند. هنگامی که او هفت الماس آشوب را به دست می‌آورد، دیگر چیزی جلو دار او نیست. در سال ۱۹۹۱ وقتی اولین بار دیده شد، چنان اوج گرفت که حتی مدتی قهرمان افسانه‌ای بازی‌های رایانه‌ای ماریو رو هم پشت سر گذاشت و محبوب‌ترین شخصیت در آن سال‌ها شد. هنوز هم شرکت سگا از این اسم و از این عنوان سود خوبی بدست می‌آورد. سونیک به مدت ۲۰ سال است که بعنوان mascot یا پرچم دار این شرکت است.

سلمانی بلوچ بازدید : 534 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

کلاه قرمزی در تهران | kolah ghermezi teh run 2 Android

| دانلود بازی کلاه قرمزی در تهران – kolah ghermezi teh run 2 برای آندروید با لینک مستقیم |

## دانلود بازی موبایل kolah ghermezi teh run 2 برای آندروید ##

 

کلاه قرمزی در تهران 2 | kolah Ghermezi Teh Run 2   آندروید

 

توضیحات بازی: بازی TehRun2 کلاه قرمزی  آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی است که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور ، ببعی ، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد . شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام “مشق روز ” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در ” مشق روز” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف ، کلمه روز را کامل کنید.

سلمانی بلوچ بازدید : 197 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

پرندگان خشمگین جنگ ستارگان ۲ | Angry Birds Star Wars II

| دانلود بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان ۲ | Angry Birds Star Wars II برای آندروید|

| دانلود بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان ۲ | Angry Birds Star Wars II با لینک مستقیم |

 

پرندگان خشمگین جنگ ستارگان 2 | Angry Birds Star Wars II  آندروید

 

توضیحات بازی: کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید. در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی را برای از بین بردن مخفیگاه خوک ها و کدو تنبل های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید. در نظر داشته باشید که هر یک از این ۷۲۰ مرحله نیاز به منطق، مهارت و هوش و نیروی بی رحم برای درهم شکستن دشمن دارد.

 

سلمانی بلوچ بازدید : 242 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

پرندگان خشمگین: ماشین‌سواری | Angry Birds Go

| دانلود بازی پرندگان خشمگین: ماشین‌سواری | Angry Birds Go برای آندروید |

| پرندگان خشمگین: ماشین‌سواری | Angry Birds Go با لینک مستقیم |

 

پرندگان خشمگین: ماشین‌سواری | Angry Birds Go  آندروید

 

توضیحات بازی: Angry Birds Go سری جدید بازی پرندگان خشمگین که کاملا حال و هوای این بازی را تغییر داده است. پس تمام تلاش خود را کنید تا از امکانات و همچنین خرابی های جاده های مختلف برای نابود کردن خوک های بد استفاده کنید. خصوصیات که تومبیل های بازی Angry Birds Go 1.0.1 دارند همانند همان نیروی آن ها در سری های دیگر است که باعث می شود تا بتوانید راحت ها خوک ها را غافلگیر کنید. همچنین این توانایی را خواهید داشت تا اتومبیل های پرندگان را ارتقا داده و به آن ها امکانات و همچنین توانایی های بیشتری را دهید به عنوان مثال امکان افزایش سرعت برای هر کدام از ماشین ها خواهد بود و یا اینکه می توانید سلاح آن ها را قوی تر کرده و یا از سلاحی دیگر استفاده کنید.در کل در بازی Angry Birds Go 1.0.1 سعی شده تا کمی کاربران را از فضای نسخه های قبلی خارج کنند و وارد دنیای جدید که دارای گرافیکی متفاوت و همچنین سبکی مانند بازی های کراش کنند.

سلمانی بلوچ بازدید : 321 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

جی‌تی‌ای ۳ | Grand Theft Auto 3

| دانلود بازی جی‌تی‌ای ۳ | Grand Theft Auto 3 برای آندروید با لینک مستقیم |

 

جی‌تی‌ای 3 | Grand Theft Auto 3  آندروید

 

توضیحات بازی: و باز هم کمپانی Rockstar که نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر PlayStation استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی موبایل خود تجربه کنید. در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید!

سلمانی بلوچ بازدید : 453 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی جی تی ای  | GTA :Vice city – آندروید و آیفون

| دانلود بازی بازی جی تی ای  | GTA :Vice city برای آندروید و آیفون با لینک مستقیم |

 

بازی جی تی ای | GTA: Vice city   آندروید و آیفون

 

توضیحات بازی: کمپانی Rockstar که نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر PlayStation استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی موبایل خود تجربه کنید. در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید!


سلمانی بلوچ بازدید : 339 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی پرطرفدار سم جدی ۱ | Serious sam 1+ کم حجم شده+ کرک شده+ کد تقلب+ تست شده

 

 

سم جدی 1 | Serious sam 1

 

توضیحات بازی : . نخستین نسخه از سری بازی های جذاب سام ماجراجو که با عرضه خود در سال ۲۰۰۱ توانست هیاهوی بسیاری در دنیای بازی های رایانه ای به خصوص اکشن به پا کند، حرکتی رو به سوی انقلابی دیگر در صنعت بازی سازی بود. داستان بازی در رابطه با رویارویی بشر با شیاطین کهکشانی در آینده نزدیک و مکان بازی در کشور مصر در حال رخ دادن است . اوج جذابیت این بازی بی نظیر تا به آن زمان اکشن بسیار جذاب شلیک کننده بازی، گرافیک عالی و داستان ها مبارزات جذاب و پرهیجان و همچنین طنز جالب موجود در بازیست که بازیکن را کاملا مجذوب خود می کند . Serious Sam: The First Encounter در سال ۲۰۰۱ نمره فوق عالی منتقدان نقد بازی دنیا را به دلیل فیلم نامه بسیار زیبا و جذاب، ارزش درونی بسیار و گرافیک عالی اش از آن خود کرد. نسخه های متعددی از این بازی را تا به حال دیده اید به طور مثال نسخه Serious Sam HD The First Encounter نسخه بازسازی شده Serious Sam 1 می باشد که شامل آپدیت در بخش گرافیک، افزایش قدرت گیم پلی و بسیاری از موارد دیگر نیز می باشد. با گذشت زمان و جا افتادن سری بازی های سام ماجراجو، طراحان این بازی به فکر افزایش قدرت گیم پلی و طرح و پیاده سازی گرافیک بهتری بودند و از این رو به انتشار نسخه های متفاوت با کیفیت HD نمودند که با استقبال خوبی مواجه شدند.

منتقدان که داستان بازی را بسیار مبتدی و فقط مبارزه انسان برای مقابله با حملات موجودات ناشناخته به زمین می خواندند، با پیشرفت و استقبال از این سری بازی ها به این نتیجه پی بردند که پیشرفت در قالب داستانی ساده برای یک گیمر بسیار مهیج تر از بازی های معمایی پیچیده است.

سلمانی بلوچ بازدید : 857 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

|بازی استثنایی سم جدی ۲ | Serious Sam 2: The Second Encounter+کم حجم شده+ کرک شده+ کد تقلب+ تست شده|

 

 

سم جدی 2 | Serious Sam 2: The Second Encounter

 

توضیحات بازی : Serious Sam 2: The Second Encounter عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در نوامبر سال ۲۰۱۱ میلادی میباشد. قطعا با نسخه های قبلی سری بازی های سریو سام آشنا هستید.هم اکنون ویرایش دوم این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Croteam ساخته شد. سری قبلی این بازی در سال های ۲۰۰۱ منتشر شد . این در حالی است که استقبال از سری قبلی آن بسیار زیاد بود . شاید به دور از ذهن نباشد که بگوییم سری قبل بازی Serious Sam به یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد . جالب تر آن است که بدانید درست بعد از ۳ سال ، نسخه دوم آن منتشر شده است . داستان این نسخه از بازی برگرفته شده از داستان سری اول میباشد که آیتم های فراوانی به آن افزوده شده است و این در حالی است که گرافیک بازی ، پیشرفت به سزایی داشته است.دشمنان شما ، به سان نسخه های قبلی موجودات ناشناخته هستند.نسخه های قبلی تحت عناوین Serious Sam 1, Serious Sam HD The First Encounter and Second Encounter روانه بازار شد.سری بازی های سام ماجراجو از روزی که عرضه شد علاقه مندان بسیاری را در سطح جهان نصیب خود کرد.شما از همان اول که وارد بازی می شوید متوجه اصل داستان نمی شوید.شما باید راه درازی را پشت سر بگذارید تا دشمنان را نابود کرده و به سر دسته ی آنها برسید.در این راه طولانی شما از مقبره ها , دشت ها و کوهستان های زیادی باید عبور کرده و آیتم های جادویی زیادی را باید به دست بیاورید تا در این راه و رسیدن به غول آخر موفق شوید.

ژانر این بازی اول شخص است و شما با سلاح های متنوعی که در اختیار دارید، به جنگ دشمنان ناشناخته خود می روید. کنترل بازیکن در این بازیهمانند نسخه های قبلی بسیار جالب و به سبک قدیم آن است. موتور گرافیکی بازی با توجه به افزایش توانایی رایانه ها در تحمل پردازش های سنگین، افزایش به سزایی داشته است. اگرچه شما می توانید گرافیک آن را برای انواع دستگاه ها طراحی کنید .

سلمانی بلوچ بازدید : 229 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (1)

 

اس ام اس های غمگین و دلشکسته فروردین 93 -سری اول

گـاهـی بـرای او

چـیـزهـایـی مـی نـویـسـی

بـعـد پـاک مـی کـنـی . .

پـاک مـی کـنـی . . .

او هـیـچ یـک از حـرف هـای تـو را

نـمی خـوانـد

امـا تـو

تـمـام حـرف هـایـت را گـفـتـه ای . . .

- - - - - - - - - - ---------- - - - - - - - - - -

روزهــــــــایـــم عــجیــبـــــــ دلـــگیــــــــرنــد

مــثــــل آن جــمــعــــه ای کــــه تــبــــــــ دارد

بـــــادل مـــــــن کـــمـــی مــــدارا کـــن …

بــــه خــــدا قلــــــــبــــــــــ هـــم عـصـبـــــ دارد !

- - - - - - - - - - ---------- - - - - - - - - - -

سلمانی بلوچ بازدید : 723 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم ۴۷Ronin 2013  با کیفیت خارق العاده ۷۲۰p Bluray

دانلود فیلم ۴۷Ronin 2013

ژانر :

اکشن | ماجرایی | فانتزی

کیفیت :

720p Bluray

فرمت :

MKV

زبان :

انگلیسی | ژاپنی

حجم :

500 MB

خلاصه داستان :

یک سامورایی ژاپنی/ بریتانیایی به نام کای، به گروهی از سامورایی های طرد شده ملحق می شود که قصد آنها گرفتن انتقام از قاتل اربابشان است اما…

سلمانی بلوچ بازدید : 827 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم ۲۰۱۳ The Secret Life Of Walter Mitty با کیفیت عالی ۷۲۰p WEBdl

جدیدترین فیلم Ben Stiller

» یکی از موفق ترین فیلم های سال ۲۰۱۳ «

دانلود فیلم The Secret Life Of Walter Mitty 2013

ژانر :

درام | ماجراجویی | کمدی

کیفیت :

720p WEBdl

فرمت :

MKV

زبان :

انگلیسی

حجم :

750 مگابایت

خلاصه داستان :

داستان فیلم درباره ی یک کارمند فروتن و آرام است که زندگی اش به نوعی از خلال نگاتیوهایی که برای مجله ی تایم ظاهر و چاپ می کند، می گذرد. زمانی که یک عکس ستایش شده – عکسی که برای چاپ شدن روی جلد آخرین نسخه ی مجله انتخاب شده است گم می شود، والتر مجبور می شود وارد ماجراهای دنیای واقعی بشود تا گیرنده ی عکس را پیدا کند. در طول مسیر، او خودش را کشف می کند و درکی تازه نسبت به زندگی پیدا می کند و…

 

سلمانی بلوچ بازدید : 287 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم Battle of the Year

محصول ۲۰۱۳ با لینک مستقیم

| با کیفیت خارق العاده ۷۲۰p Bluray | + زیرنویس فارسی به  زودی  |

دانلود فیلم Battle of the Year محصول 2013

لینک : IMDB

فرمت فایل : Mkv

حجم فایل : ۸۰۰ مگابایت

کیفیت : خارق العاده BluRay 720p

محصول :  آمریکا

زبان : انگیلسی

موضوع : موزیکال

زیرنویس پارسی :بزودی
.
خلاصه داستان : نام فیلم عنوان مسابقه ای است که تیم های مختلف رقص و موزیک را برای رقابت از سرتاسر دنیا جذب میکند، اما آمریکا برای ۱۵ سال این مسابقه را نبرده. فیلم درباره فردی است که گروهی از بهترین رقصنده ها را جمع میکند تا این عنوان را برای آمریکا به ارمغان بیاورد و…

سلمانی بلوچ بازدید : 211 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود سری جدید سریال کلاه قرمزی ویژه ی نوروز 93 ...

« قسمت 6 اضافه شد »

http://dlteh.biz/Pic2/kolah-ghermezi-93.jpg

 

محصول سال : 1392
کارگردان : ایرج طهماسب
خلاصه فیلم : کلاه قرمزی 93 نام مجموعه جدید از سری کلاه قرمزی می باشد که نوروز امسال بر روی آنتن رفته و هر شب از شبکه ۲ سیما پخش خواهد شد .....
گروه فیلم :  طنز / کودک

سلمانی بلوچ بازدید : 255 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم The Crone

محصول ۲۰۱۳ با لینک مستقیم

| با کیفیت خارق العاده ۷۲۰p Bluray | + زیرنویس فارسی به  زودی  |

دانلود فیلم The Crone محصول 2013

اطلاعات کامل : IMDB

ژانر :ترسناک

فرمت : MKV

حجم : ۵۰۰مگابایت

محصول : ژاپن

زبان : ژاپنی

وضعیت زیرنویس : …

خلاصه داستان :  هزاران سال قبا  یک تاریکی شناخته شد که …

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 460
  • کل نظرات : 105
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 383
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 608
  • باردید دیروز : 112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,543
  • بازدید ماه : 2,543
  • بازدید سال : 83,804
  • بازدید کلی : 613,274
  • کدهای اختصاصی
    دانلودسی
    نرم افزار
    بازی
    عکس
    فیلم

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    تبلیغات
    مهاجرت به استراليا اعتبار ما تضمین آینده شما خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی بازار 24فروشگاه اینترنتی فروشگاه اینترنتی آرین استورخرید اینترنتی فروشگاه تی وی مارکت آموزش آیلتس آموزش زبان انگلیسی خرید شارژ خرید شارژ ایرانسلگالری عکس گالری عکس های بازیگران ایرانی در سال 92 خريد شارژ خرید شارژ ایرانسل فروشگاه اینترنتی خريد شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول